  • Data: 2002-04-12 11:57:35
    Temat: Niezaplacona umowa o dzielo i prawa autorkisie - co i jak???
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstepnie dodam ze sprawa ma miejsce w Wawie i dotyczy stworzenia stron
    WWW.

    Mam z pewna osoba podpisana umowe o dzielo.
    Ta osoba do konca nie wywiazala sie z umowy i mi do konca nie zaplacila.
    W dodatku na umowie nie ma niczego co by mowiło ze prawa autorskie
    przechodza na wlascosc zleceniodawcy.
    Ja z tym czlowiekiem skonczylem juz wspolprace, ale z tego co zauwazylem na
    stronach zaszy zmiany bez mojej zgody i wiedzy.

    Co w zwiazku z tym moge zrobic???
    Gdzie mam sie udac z umowa aby wyegzekwowac zalegle pieniadze, i do kogo sie
    zworcic w zwiazku z tym ze ta osoba bezprawnie uzywa mojego dziela nie
    posiadajac do niego praw autorskich.
    Czy z umowa moge sie udac do PIPu???

    Pozdrawiam
    Jacek