    From: "AndrzejS" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    Date: Thu, 24 Jan 2013 21:51:50 +0100

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/sanepid-
    z-policja-na-tropie-nielegalnych-ciast,1,5403384,reg
    ion-wiadomosc.html

    I teraz mam kilka pytań do mądrych głów:

    1. Na jakiej podstawie Sanepid wchodzi do prywatnego mieszkania i sprawdza
    co w nim gotują?
    2. Czy pieczenie ciast zostało ostatnio zdelegalizowane i gdyby nie daj boże
    znaleźli jeszcze cukier waniliowy to właściciel mieszkania by poszedł
    siedzieć?
    3. Co tam robi policja? Czy jak będę podejrzewał że ktoś np. mi coś ukradł
    to wystarczy poprosić o pomoc policję i oni pomogą mi wejść do jego
    mieszkania żeby to sprawdzić?
    4. Czy są jakieś granice bezczelności urzędasów i mundurowych przygłupów w
    tej kartoflanej republice (retoryczne)?

    Andrzej