  • Data: 2006-11-08 14:48:25
    Temat: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "mancy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze

    Niestety doświadczyłem przykrego starcia z jednym z nieuczciwych i
    nadpobudliwych sprzedających na ALLEGRO. Treść całej korespondencji
    przedstawiłem tutaj:
    http://mariusze.fm.interia.pl/krawaty.html

    Nie wystarczyło temu Panu, że oszukał mnie na 64 zł (nazywa mnie oszustem i
    naciągaczem). Dał równiez obraźliwy komentarz na allegro (już wysłałem
    odpowiedniego maila do Zespołu Allegro z prośba o wyciągnięci konsekwencji)
    oraz spreparował obraźliwą stronę w odniesieniu do mojej działalności tj.
    zespołu muzycznego, na której wykorzystał BEZPRAWNIE moje zdjęcia
    (upiększając je na dodatek). Strona ma adres:
    http://transre.w.interia.pl/
    (do interii wystosowałem również maila z prosbą o likwidacje tej strony i
    blokadę konta).

    Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakieś
    dalsze postepowanie, z jakiego artykułu?

    Pozdrawiam
    Mancy