  • 61. Data: 2004-05-06 01:53:35
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> wrote in message
    news:c7bogq$rfu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ktos juz to zapodal na p.r.h.najlepsze?

    Wlasnie sobie przypomnialem jak to bylo miec 18 lat. Jedynym problemem bylo
    wtedy jak obskoczyc 3 imprezy w jeden wieczor :)
    Ale fakt faktem, takich bzdur to nawet w wieku 10 lat bym nie opowiadal.

    --
    Grzegorz

    Experience: The name men give to their mistakes.

  • 62. Data: 2004-05-06 02:15:53
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > Dobrze zes nie przyinkludowal "conio.h" bo bym Cie szpetnie
    > przeklal do 3egi pokolenia ;-)

    #include "konjo.h" ;-P

    --
    Grzegorz

    Smile: A curve that can set a lot of things straight.

  • 63. Data: 2004-05-06 04:34:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 May 2004, Janek Bohatyrowicz wrote:

    >+ Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    [...]
    >+ > w ksiazkach "technicznych" nie ma tylko samych kodow, jest tez normalny
    >+ > tekst, wiec
    >+
    >+ więc zacytuj bo pewnie masz coś pod ręką. Jestem ciekaw "normalnego
    >+ tekstu" z takie książki.

    Byś się zdziwił. Widziałem jakąś książkę "techniczną" z cytatami
    (nagłowki rozdziałów) z ....Alicji z krainy czarów :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 64. Data: 2004-05-06 07:09:57
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > na codzień nie... a po co te pytanie? w związku z czym one?

    W związku z tym: "napewno bym nie miał konkurencji wśród takich co liżą c++"

  • 65. Data: 2004-05-06 08:23:40
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : : > Wyobraz sobie dwie sytuacje :
    : > 1. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej legende
    : > Bohatyrowiczów

    ha ha ha ha ha

    "branie" gwarantowane

    : > 2. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej jak wygląda
    : > żródło programu saper. sypie do niej kodem w c++
    : > Ktora sytuacja twoim zdaniem wydaje sie bardziej komiczna?

    takie ksiazki ucza logicznego myslenia, po z atym gdy szukam pracy jako
    prog.
    to jest dla mnie na +.

    P.

  • 66. Data: 2004-05-06 08:27:10
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > A czy Ty czytasz ksiazki tylko po to by je cytowac (gadac o nich ) z
    : > dziewczyna?
    : > To jest zalosne.
    : >
    :
    : Wybacz kolego ale po mozna jeszcze czytac ksiazki
    : jesli nie po to by je cytowac a raczej mądre zdania, rozmawiac o nich z
    : dziewczyna?

    po to by powiekszyc swoja wiedze i sprytnie ja w przyszlsoci wykorzystac

    :
    : > i kazdy kto woli czytac ksiazki informatyczne niz porabane lektory
    (zreszta

    ~~ (literowka zeby nie bylo)

    P.

  • 67. Data: 2004-05-06 08:28:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > Ty jednak masz napierdolone
    : >
    : o wlasnie... mialem dodac ze tacy pasjonaci lektur C++ od slęczenia
    : przed komputerem są agresywni

    kiedy rozmawia sie z kretynami to bardzo prawdopodobne.

    :
    :
    : > bo nie warto,
    : > moze wrzuc tu czesc Twojej co?
    :
    : i co porównamy sens treśći w przełożenie na świat realny?

    porownamy chociazby to ktora jest pisana jezykiem polskim takim jakim sie
    obecnie uzywa.

    P.

  • 68. Data: 2004-05-06 09:23:13
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik -addy- napisał:

    > Powiedz mi, ale szczerze, czy widziałeś kiedyś dobrą książkę poświęconą
    > programowaniu? Czy może piszesz, bo tak Ci się wydaje?

    tak. widzialem ksiązke "jak napisac virus" oraz "c++" poradnik jakis i
    pisze co widziałem

    > Są też tacy, którym się wydaje, że literatura fachowa jest dla głupków.
    > "Tylko im współczuć, jednym i drugim."

    nie głupków a oszołomów którzy sa niewolnikami komputera

    > Obie. Opowiadać sagę Bohatyrowiczów? LOL.

    lepsze to niz opowiadanie o kodzie c++ jak on ladnie sie kompiluje LOL

    > A teraz wyobraź sobie inne sytuacje:
    >
    > 1. Twoja rozmowa w sprawie pracy... Opowiadasz przyszłemu pracodawcy legendę
    > Bohatyrowiczów.
    > 2. Twoja rozmowa w sprawie pracy... Dyskutujesz z pracodawcą na temat
    > fachowej ksiażki, którą ostatnio przeczytałeś.

    nie interesuje mnie praca informatyka. z resztą po rodzicach przejme
    firmę handlową więc nie musze sie spowiadac pracodawcy co czytam.

    > Więc Twoim zdaniem programista gra w gierki, ircuje i chwali się
    > osiagnieciami w CS, a gdzieś tam w wolnej chwili programuje?

    odwrotnie. programuje a w wolnych chwilach robi to co napisałeś

    > A, widzisz, dopiero wyszło na jaw, że mówimy o różnych rzeczach. Ja mówię o
    > programistach, Ty o smarkaczach z komputerem.

    jedni i drudzy bez roznicy ile maja lat to oszolomy i smarkacze. Znam
    takiego jednego 30 latka. Ma dobry samochód
    , wlasne mieszkanie , ale mieszka sam i po pracy (czyt. po
    programowaniu) przychodzi do kafejki internetowej
    (jak nie mialem neta to chodzilem tam) i gra w gierke i drze morde na
    cala kafejke z podniety jak strzelil komuś w łeb w cs-a albo w skoki
    narciarskie. Kazdy z nich taki sam
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 69. Data: 2004-05-06 09:59:00
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    > zle rozumujesz... zmieniasz nurt mego przekazu. CHodzi mi oto ze w
    > książce o C++ zawartość to prawie sam kod posegregowany na rozne funkcje
    > itd (i spis treśći).

    Specjalista od programowania :)

    > Powiedz czy widzisz różnicę między literaturą pozytywistyczną a kodem
    > c++ posegregowanym na rozdzialy?

    Tak, jedna kładzie nacisk na pracę u podstaw, a druga podstawy pracy.

> [...]
    > 2. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej jak wygląda żródło
    > programu saper. sypie do niej kodem w c++

    Może jeszcze ni dorosłeś kolego, ale z dwojga przypadków pierwszy wydaje mi
    się bardziej kretyński i dziecinny.

    > Ktora sytuacja twoim zdaniem wydaje sie bardziej komiczna?

    1.

    > nie znam programisty który by nie siedział 8h przed komputerem dziennie
    > albo i więcej. Gra w gierki i programuje i zagląda do usenetu oraz na
    > irc by pogadac z kumplami jak to poraz tysięczny rozwalił wojsko wrogra
    > w warcrafcie i strzelił w tył głowy w counter-strike. Dziś jeden z
    > takich - kolega w klasie ktory mniej wiecej jest taki... no troche mniej
    > komputerowy ale nie odbiegający od tego standardziku... zaskoczył mnie
    > totalnie. powiedzial "musze znalezc sobie dupe" - ma u mnie czlowiek
    > szacunek ze nie zapomnial jeszcze o podstawowych normach zycia a raczej
> [...]

    Chłopcze, widzę, dorośnij, skończ studia, zabierz się do pracy a poznasz
    programistów. Na razie to widzę, że znasz żulików z klasy wyżej, którzy się
    za takich uważają :)

  • 70. Data: 2004-05-06 10:02:33
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > : > 1. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej legende
    > : > Bohatyrowiczów
    >
    > ha ha ha ha ha
    >
    > "branie" gwarantowane

    :)))) Chlopak coraz bardziej mi się podoba :))))
    Teraz wiem, że to naprawdę jest licealista. Tylko nie pasuje mi ta czwarta
    klasa. Ja bym dał maksymalnie drugą - to mniej więcej ten etap :)