  • 31. Data: 2017-02-06 16:05:18
    Temat: Re: NEST Bank nie chce oddać pieniędzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.02.2017 o 14:43, J.F. pisze:
    [...]
    >Jak, skoro wydałem dyspozycję i ona poszła do realizacji w banku?

    Nie mam konta w NEST, ale moze u nich dane z listy to tylko podpowiedz
    i po wybraniu mozna jeszcze zmienic nazwe/nr konta.

    jesli nie ... to masz argument i dla nich, i dla KNF.

    Tak patrze w mbank ... nie da sie zmienic (albo nie potrafie.

    Bzwbk ... jesli odbiorca jest zaufany, to nie da sie/mozna zmienic
    tylko jego nazwe.
    Jesli niezaufany - to i nr konta.

    >Widać mogą, bo odesłali mnie z kwitkiem.

    Byles za malo asertywny :-)
    Ale pamietaj, ze skladanie falszywych zeznan jest karalne :-)

    >Pokazuje przychodzące (bez treści, co prawda) ale nie jestem pewien,
    >czy również te bankowe. Postaram się dowiedzieć w Playu.

    A nie masz w przykladach innych sms z banku ?

    >No, jeśli by się okazało, że nic nie wysłali to nie byłoby mowy o
    >zbiegu okoliczności lecz o działaniu z premedytacją w porozumieniu i
    >to w grupie przestępczej:)

    Postraszyc mozna, ale raczej bym stawial na KNF - to jest dowod na
    nierzetelne rozpatrzenie reklamacji, i KNF moze to potraktowac
    liberalnie - tylko 100 tys kary :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-02-06 16:31:46
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 16:05, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > jesli nie ... to masz argument i dla nich, i dla KNF.
    >
    > Tak patrze w mbank ... nie da sie zmienic (albo nie potrafie.

    W NEST jest tak samo, miałem konto w mBanku wcześniej.

    > Byles za malo asertywny :-)

    Nie upierałem się, to prawda:)

    > A nie masz w przykladach innych sms z banku ?

    nie szukałem, ale dobry pomysł, jeszcze przejrzę.

    > Postraszyc mozna, ale raczej bym stawial na KNF - to jest dowod na
    > nierzetelne rozpatrzenie reklamacji, i KNF moze to potraktowac
    > liberalnie - tylko 100 tys kary :-)

    Wybieram się tam na rozmowę a na razie wysłałem reklamację do NEST na
    papierze i listem poleconym, tak jak mi poradziła rzeczniczka konsumenta.
    Za ok. miesiąc będzie ciąg dalszy:)

    Kasa się nie przejmuję, bo nie jest duża, a i tak będę się domagał
    zwrotu od banku. Pośpiechu więc nie ma:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 33. Data: 2017-02-06 16:36:01
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 15:28, adam pisze:

    > Wyślij jeszcze raz przelew na kwotę 1 zł, a w tytule przelewu napisz
    > opis sytuacji proszę o kontakt

    To byłoby dobre rozwiązanie, gdyby to była jakaś pomyłka w numerze konta
    lub zamienione konta odbiorców.
    Tu nic takiego nie zachodzi, bo sprawdziłem wszystkie zdefiniowane u
    mnie konta i żadne nawet nie jest podobne:)

    Niech się bank martwi i szuka beneficjenta, za to biorą pieniądze...
    ...oby nie kradzione:)

  • 34. Data: 2017-02-06 17:45:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W NEST jest tak samo, miałem konto w mBanku wcześniej.

    No to trzeba pismo do NEST "w nawiazaniu do odpowiedzi na rekalmacje
    nr ... prosze mi w prostych zolnierskich slowach wytlumaczyc, jak to
    sie stalo, ze przelew do zdefiniowanego odbiorcy ma inne konto niz
    zdefiniowane".

> [...]
    >Za ok. miesiąc będzie ciąg dalszy:)

    >Kasa się nie przejmuję, bo nie jest duża, a i tak będę się domagał
    >zwrotu od banku. Pośpiechu więc nie ma:)

    Kasa nieduza dla Ciebie, jest dla banku "mniej niz zero".
    Tu tylko kara z KNF/UOKiK moze cos zmienic :-)

    J.

  • 35. Data: 2017-02-06 18:32:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    > W bilingu Playa na Play24 (online) nie mam żadnego przychodzącego SMS-a w tym
    > dniu. Myślę, że z tym SMS-em bak po prostu ściemnia.

    Bo nie wysyłają sms.

  • 36. Data: 2017-02-06 18:43:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

    >Bo nie wysyłają sms.

    Przy przelewie do zdefiniowanego ? To powinien pojsc na zdefiniowane
    konto.

    No i twierdza, ze wyslali ... wiec powinien slad zostac.

    J.

  • 37. Data: 2017-02-06 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli moje podejrzenia są słuszne i doszło do przestępstwa, to
    > znalezienie właściciela konta może być trudne.

    Wiesiaczek nie odpowiedzial na pytanie czy guglował numer.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 38. Data: 2017-02-06 20:19:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I wykasuj te wszystkie torrenty ;-))

    -----

  • 39. Data: 2017-02-06 20:48:34
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Ja zaryzykuję, że co setny rachunek ma taką cyfrę kontrolną.

    No to w przedbiegach odpadasz, skoro cyfry od liczby nie odróżniasz.

    > nie znamy 8 cyfr, to pewnie koło miliona, a to całkiem sporo.

    Ile z nich daje liczbę kontrolną 82 liczoną wg reguł? Pomyśl.
    82 2490 1044 0000 4200 xxxx xxxx. Numer rachunku klienta zaczyna sie od 4200

    Hint:
    http://www.najlepszekonto.pl/numer-konta-bankowego-i
    ban
    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2017-02-06 20:55:17
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    6&start=0&sid=fac2d

    > :)
    > Gdyby to była prawda, to mielibyśmy bardzo mało nr rachunków do
    > dyspozycji... Nie sadzisz?

    Nie, wręcz przeciwnie, dużo rachunków, które nie dają liczby 82, i jeszcze
    więcej których nie prowadzi AB

    > A moze w sumie nie az tak mało...

    No masz

    > 9 999 999 999 - dobrze mysle? To w sumie jednak sporo :)

    http://www.najlepszekonto.pl/numer-konta-bankowego-i
    ban

    sam sobie policz

    > No to moze Wiesiaczek miał jednak szczescie i to rzeczywiście pomyłka a nie
    > oszustwo?

    Wieśniaczek napisał, że 200PLN -- szkoda czasu na trolla.

    --
    'Tom N'