  • 11. Data: 2021-12-17 15:36:05
    Temat: Re: Molestowanie na planie filmowym
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-16-grudnia-2021 o 23:24, Monika Głowacka pisze:
    > Mało tego, wszyscy bez wyjątku - kobiety i mężczyźni
    > mieli zaklejone taśmą intymne części ciała - opowiadała.

    To jakaś dyrektywa UE to nakazuje?

    Za mało kasy płacą i opiekuńcze państwo musi i tu wkładać woje brudne
    paluchy?
    O co chodzi?

    Może UE niech ZAKAŻE takich scen i nie będzie kłopotu ;-)

  • 12. Data: 2021-12-17 15:45:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-17-grudnia-2021 o 13:43, Dawid Rutkowski pisze:
    > To takim zastępowaniem aktorów zajmują się teraz statyści?

    Taka bieda za pisu że trzeba ciąć koszty ;-)

  • 13. Data: 2021-12-17 17:00:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 23:24, Monika Głowacka pisze:
    > Zawiadomienie do prokuratury trafiło jeszcze w nocy po premierze.
    > Obecnie służby badają sprawę. Statystka zdradziła, że nie zgłosiła
    > molestowania agencji aktorskiej, przy okazji ujawniając, że to nie
    > pierwsze niedopuszczalne sytuacje, które miały miejsce na planach
    > filmowych.

    Mnie niepokoi to, że zawiadomienie wpłynęło w noc po premierze,a nie po
    kręceniu sceny. Czyli tak, jakby publikacja sceny miała wpływ na
    decyzję, a nie samo zachowanie aktorów.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-12-17 18:44:32
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Mnie niepokoi to, że zawiadomienie wpłynęło w noc po premierze

    Mnie niepokoi to, że jesteś IDIOTĄ, który dał sie nabrać, po raz kolejny, na
    kryptoreklamę jakiegoś gówna.

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2021-12-17 18:54:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 18:44, TomN pisze:

    > Mnie niepokoi to, że jesteś IDIOTĄ, który dał sie nabrać, po raz kolejny, na
    > kryptoreklamę jakiegoś gówna.

    Którego?

    --
    Robert Tomasik