  • 1. Data: 2007-07-15 11:39:44
    Temat: Min. Kaczmarek promuje własne nazwisko za publiczne pieniądze.
    Od: Michał <n...@n...com>

    http://youtube.com/watch?v=B7wNXSpFz2s

    Czyli jak to min. Kaczmarek wykorzystuje publiczne pieniądze na promocję
    własnego nazwiska. Kolejny po Lepperze. Żenada.

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-07-18 05:31:13
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 15 Jul
    2007 13:39:44 +0200, Michał zeznał(a):

    > http://youtube.com/watch?v=B7wNXSpFz2s
    >
    > Czyli jak to min. Kaczmarek wykorzystuje publiczne pieniądze na promocję
    > własnego nazwiska. Kolejny po Lepperze. Żenada.

    dobrze się czujesz ?

  • 3. Data: 2007-07-19 09:12:32
    Od: Michał <n...@n...spam.pl>

    stern napisał(a):
    > dobrze się czujesz ?

    Co ty pieprzysz? Obejrzałeś do końca? Więc jakie uzasadnienie ma to, że
    _min. Kaczmarek_ sugeruje wymianę dowodów? A _minister MSWiA_ nie mógł?

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-07-20 16:51:30
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 19 Jul
    2007 11:12:32 +0200, Michał zeznał(a):

    > Co ty pieprzysz? Obejrzałeś do końca? Więc jakie uzasadnienie ma to, że
    > _min. Kaczmarek_ sugeruje wymianę dowodów? A _minister MSWiA_ nie mógł?

    brzmi mniej oficjalnie. Normalna sztuczka reklamowa.
    I zakładam, że niedobrze się czujesz, skoro musisz używać wulgaryzmów.

    Ciekawe czy w normalnym życiu jesteś równie niewychowany.

  • 5. Data: 2007-07-25 23:16:53
    Od: Michał <n...@n...com>

    stern napisał(a):
    > brzmi mniej oficjalnie.

    A Goździkowa nie może zachwalać wymiany dokumentów. Ona brzmi zbyt
    oficjalnie?

    > Normalna sztuczka reklamowa.

    Normalna sztuczka reklamowa za pieniądze podatników? Tak jak kiełbasa
    wyborcza?

    > I zakładam, że niedobrze się czujesz, skoro musisz używać wulgaryzmów.

    Podobnie jak ja zakładam, że urządzasz projekcje dopytując się o stan
    innych.

    > Ciekawe czy w normalnym życiu jesteś równie niewychowany.

    Ciekawe czy w normalnym życiu też się tak czepiasz bez sensu.

    --
    pzdr