  • 1. Data: 2005-12-14 19:54:26
    Temat: Miłość ponad prawem...ale nie u nas tylko w Chinach!? ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Chiński sąd uniewinnił włamywacza, który - jak okazało się w czasie
    procesu - odwiedzał dom kobiety, w której potajemnie się kochał.
    Policja złapała zakochanego, gdy wychodził z domu kobiety z jej
    biustonoszem, zdjęciami i odtwarzaczem płyt kompaktowych, który, jak okazało
    się później, zabrał by go naprawić.

    Zakochany włamywacz przyznał się, że wielokrotnie odwiedzał dom ukochanej,
    także w nocy, uciekając gdy wybranka jego serca się budziła.

    Sąd odrzucił jednak wniosek o ukaranie mężczyzny, gdy okazało się że w
    czasie nieobecności kobiety sprzątał jej mieszkanie, zmywał naczynia, robił
    pranie, przygotowywał przekąskę a nawet - naprawił komputer.

    Jak podały chińskie media, mężczyzna był zbyt nieśmiały by wyznać wybranej
    swą miłość. Co więcej, założył się z kolegą, że zdobędzie jej serce a drobne
    niespodzianki miały go zbliżyć do ukochanej.
    http://wiadomosci.onet.pl/1212070,69,1,0,120,686,ite
    m.html

    ***
    W Polce by pokiwali głowami nad naiwnością gościa i wsadziliby go i tak -bo
    przecież paragraf to paragraf!

    Durny lex...sed lex! ;)

    PS:
    Witam -po dłuższej przerwie. ;)
    --
    Polecam: www.niebianska.republika.pl

  • 2. Data: 2005-12-14 20:49:58
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > ***
    > W Polce by pokiwali głowami nad naiwnością gościa i wsadziliby go i
    > tak -bo
    > przecież paragraf to paragraf!
    >
    > Durny lex...sed lex! ;)

    no ja nie wiem czy chcialbym aby bezkarnie lazila po moim domu jakas
    "zakochana " we mnie babka

  • 3. Data: 2005-12-14 22:46:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.12.2005 Lookasik <l...@p...o2.pl> napisał/a:
    > no ja nie wiem czy chcialbym aby bezkarnie lazila po moim domu jakas
    > "zakochana " we mnie babka

    I w dodatku naprawiała komputer...

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-12-14 23:30:01
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > I w dodatku naprawiała komputer...

    Jakby była !zdolna! "do wszystkiego" /jeśli nawet do naprawiania komputera/
    to niech łazi...czy "włazi"...byle prędzej...oby była jeszcze ciut sexy...
    ;P

  • 5. Data: 2005-12-15 03:02:42
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Marcin Debowski [Thu, 15 Dec 2005 06:46:02 +0800]:

    > I w dodatku naprawiała komputer...

    Łażenie może i bym przeżyła, ale za macanie mojego
    małego, ukochanego komputerka - dozywocie.

    A poważnie: włamanie to to tak czy inaczej jest,
    i IMO decyzja czy to takie 'dobre' włamanie czy
    'złe' włamanie powinna należeć do tej babki. Nie
    każdy czuje się wzruszony dowiadując się, że taki
    jeden łaził po domu, trochę oprzątnął a w ramach
    autonagrody grzebał w bieliźnie i nawet sobie na
    później jakiś kawałek zabrał.

    Kira

  • 6. Data: 2005-12-15 04:26:04
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Marcin Debowski [Thu, 15 Dec 2005 06:46:02 +0800]:

    > Łażenie może i bym przeżyła, ale za macanie mojego
    > małego, ukochanego komputerka - dozywocie.

    Jaka wielkoduszna! ;P

  • 7. Data: 2005-12-15 05:20:43
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Jakby była !zdolna! "do wszystkiego" /jeśli nawet do naprawiania
    > komputera/
    > to niech łazi...czy "włazi"...byle prędzej...oby była jeszcze ciut sexy...
    > ;P

    wracam po pracy z zona a tam porozrzucana bielizna "zakochanej " babeczki...
    wlamywaczka dostalaby najwyzej pare lat a ja kare smierci od zony

    pozdr

  • 8. Data: 2005-12-15 07:56:39
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > wracam po pracy z zona a tam porozrzucana bielizna "zakochanej "
    babeczki...
    > wlamywaczka dostalaby najwyzej pare lat a ja kare smierci od zony

    Od razu by ci wszystko pojaśniało w życiu... ;)
    Po co ci taka zazdrośnica skoro owa babeczka byłaby pod ręką... :P

  • 9. Data: 2005-12-15 09:05:04
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Dec 2005 21:49:58 +0100,
    Lookasik <l...@p...o2.pl> screamed:

    > no ja nie wiem czy chcialbym aby bezkarnie lazila po moim domu jakas
    > "zakochana " we mnie babka

    Jeśliby tylko sprzątała, zmywała i naprawiała różne rzeczy w domu po cichu -
    - to czemu nie? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 10:04:36 user up 10826 days, 21:59, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A clever prophet makes sure of the event first.

  • 10. Data: 2005-12-15 19:26:37
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Od razu by ci wszystko pojaśniało w życiu... ;)
    > Po co ci taka zazdrośnica skoro owa babeczka byłaby pod ręką... :P

    jakbys zobaczyl moja zazdrosnice to od razu chcialbys sie zenic :)