    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mieszkanie komunalne-PILNE!!
    Date: Tue, 21 Mar 2006 14:29:28 +0100

    Babcia moja posiada mieszkanie komunalne (tzn jest glownym najemca) . W tym
    mieszkaniu mieszka juz ponad 40 lat ale od okolo 10 mieszkanie stoi puste
    poniewaz ona buduje maly domek na wsi i tam przebywa caly czas.

    Od okolo 3 lat w mieszaniu nie ma zadnych mebli ani sprzetow gospodarstwa
    domowego (wszytko wywiezione na wies)

    Przez pewien czas czynsz za mieszkanie byl nieplacony z powodu klopotow
    finansowych jednak zostala podpisana z administracja stosowna umowa w ktorej
    najemca zobowiazal sie do placenia czynszu plus dodatkowo splaty zadluzenia
    (zadluzenie w granicach 1500 PLN) na chwile obecna czynsz jest regularnie
    placony i splacane zadluzenie

    Jednak ostatnio administracja domaga sie zwrotu mieszkania motywujac to tym
    ze mieszkanie stoi puste najemca nie mieszka tam ani nie ma zadnych urzadzen
    co oznacza ze mieszkanie zostalo opuszczone.
    Babcia dostala pismo wzywajace ja do zdania mieszkania w terminie 2 tygodni

    Pytanie czy administracja ma prawo ja eksmitowac?
    Jesli tak to na jakiej podstawie i dokad (jest zameldowana na stale tylko w
    tym lokalu z ktorego administracja chce ja wysiedlic twierdzac ze jak ona
    tam nie przebywa tzn ze ma gdzie mieszkac)

    Czy musi jej zapewnic jakis lokal zastapczy??
    Nadmienie ze babcie konczy pod koniec marca 75 lat a oni chca zeby oddala
    mieszkanie juz teraz termin uplywa chyba pod koniec tego tygodnia

    Czy wiek ma jakies znaczenie??
    PILNE!!!

    dzieki
    Jak cos prosze pisac rowniez na priv