  • 21. Data: 2009-10-05 01:20:45
    Temat: Re: Mapy Google a ich wykorzystanie
    Od: to <t...@a...xyz>

    ===Tomy=== wrote:

    > Zresztą zrzut ekranowy jak najbardziej może być
    > dowodem w sprawie

    Raczej niezbyt, a już na pewno nie jedynym, o ile skład sędziowski jest
    trzeźwy. Można spreparować dowolnego screena w kilka minut.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2009-10-05 08:21:11
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 04 Oct 2009 12:40:32 -0500, witek napisał(a):

    > Niestety firma sobie to odbije na zleceniobiorcy.

    Niby jak? Umowy przecież nie podpisali, ciężko będzie udowodnić, że to on
    zrobił.

    Z drugiej strony - jeśli udowodnią - to wyjdzie, że zlecili pracę na czarno
    i US będzie ścigać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 23. Data: 2009-10-06 07:25:54
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Nie można.
    > Można sobie mapę co najwyżej narysować, ale nie odrysować.

    A ktoś sprawdzi i udowodni, że twój rysunek to kopia? Jak to będzie
    odrysowane ze zdjęcia satelitarnego, to mogą się bujać...

    Pozdrawiam Przemek

  • 24. Data: 2009-10-06 08:43:17
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> wrote in message

    > A ktoś sprawdzi i udowodni, że twój rysunek to kopia? Jak to będzie
    > odrysowane ze zdjęcia satelitarnego, to mogą się bujać...

    Wydaje mnie sie, ze mu chodzilo o nazewnictwo. Odrysuj mape mowiac, ze ja
    rysujesz.. chyba, ze zle zrozumialem?

  • 25. Data: 2009-10-06 16:45:58
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 10:21:11 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Z drugiej strony - jeśli udowodnią - to wyjdzie, że zlecili pracę na czarno
    > i US będzie ścigać.

    Dokładnie. Na razie jest cisza a support google Polska nie ma zielonego
    pojęcia jak to interpretować ponieważ google map nie jest rzeczywistym
    produktem dystrybuoowanym na Polskę lecz ogólnoświatowym serwisem WWW (info
    od dziewczyny z biura we Wrocławiu). Jedno co potwierdziła to możliwość
    stosowania map zgodnie z interfejsem API. O reszcie nie ma zielonego
    pojęcia.

    Trzeba byłoby zapytać się w anglojęzycznym formularzu.
    Zatem ochrona praw autorskich wg amerykańskiego prawa.

    Co do zwalenia winy na webmastera - nie ma takiej możliwości. Dżentelmeńska
    umowa o dzieło, odprowadzono podatek dochodowy 19% i żadnych zapisów o
    odpowiedzialności. Nikt nie przewidział takiego obrotu sprawy. Wadliwe mapy
    już usunięte i póki co jest cisza. Namówiłem kolegę aby nie wychodził przed
    szerego i czekał na rozwój sytuacji.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 26. Data: 2009-10-06 16:49:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ===Tomy=== wrote:

    > Co do zwalenia winy na webmastera - nie ma takiej możliwości. Dżentelmeńska
    > umowa o dzieło, odprowadzono podatek dochodowy 19% i żadnych zapisów o
    > odpowiedzialności.

    Brak zapisów o odpowiedzialności nie oznacza brak odpowiedzialnosci.

    Webmaster użył map, do których nie miał prawa i webmasterowi można za to
    łeb ukręcić.