  • 21. Data: 2013-02-04 02:44:52
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-04 02:16, Użytkownik witek napisał:

    > A przepis wyraźnie ci mówi, że masz wiedzieć wiec sobie tak zorganizuj
    > branie kluczyków, zeby było wiadomo kto brał.
    > Zaniedbanie z twojej strony nie zwalnia cię z odpowiedzialności.

    Nieprawda.
    Ma wiedzieć komu udostępnił, nie ma obowiązku wiedzieć
    kto sobie sam pożyczył bez jego wiedzy.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-02-04 02:47:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-04 02:14, Użytkownik witek napisał:

    > Każdy ze współwłaścicieli powinien dostac pytanie kto kierował.
    > Jak nikt nie użyczał i nikt nie kierował, to ktoś kłamie.

    W przypadku współwłaścicieli sprawa jest już przegrana
    na starcie. Jeśli każdy stwierdzi że nie kierował i nie
    użyczał to zakichany organ ma sobie sam znaleźć winnego
    i winę udowodnić np. czytelnym zdjęciem a nie przerzucać
    ten obowiązek na właścicieli.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-02-04 02:56:01
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > W ITD pracujesz ?
    > Niech pisze prawdę a nie zwala na dziadka.

    No przeciez to napisałem.

    > A zaraz on kluczyków nikomu nie dawał tylko zostawił
    > w kuchni na parapecie tak na wszelki wypadek jakby trzeba
    > było po coś pojechać. :-)

    A przepis mówi wyrażnie ze masz wiedziec co sie dzieje z twoich samochodem.
    Wiec po prostu dostanie za niewsakazanie skoro zostawił kluczyki i nie
    wie kot jezdzi jego samochodem.

  • 24. Data: 2013-02-04 02:58:36
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Nieprawda.
    > Ma wiedzieć komu udostępnił, nie ma obowiązku wiedzieć
    > kto sobie sam pożyczył bez jego wiedzy.

    w przepisie jest "czemu nie mógł zapobiec"
    zostawienie kluczyków samopas sie pod to nie kwalifikuje

  • 25. Data: 2013-02-04 03:01:15
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > użyczał to zakichany organ ma sobie sam znaleźć winnego
    > i winę udowodnić np. czytelnym zdjęciem a nie przerzucać

    Ja wcale nie twierdzę inaczej.
    Taka sprawa powinna wylądaować na biurku policjanta, ktory sobie wzywa
    delikwentów i porównuje po cichu ze zdjęciem pod biurkiem.

  • 26. Data: 2013-02-04 09:54:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-04 02:56, witek pisze:

    > A przepis mówi wyrażnie ze masz wiedziec co sie dzieje z twoich samochodem.
    > Wiec po prostu dostanie za niewsakazanie skoro zostawił kluczyki i nie
    > wie kot jezdzi jego samochodem.

    Chętnie przeczytam ten fragment przepisu. Zacytujesz?

    --
    MN

  • 27. Data: 2013-02-04 10:33:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 02/04/2013 01:31 AM, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jeśliby to był fotoradar w mojej miejscowości, bo o dalszym wyjeździe,
    > to pewnie wiemy wszyscy. Bez fotki, to nie ma siły ludzkiej, by ustalić,

    Ktos wie, dlaczego panstwo tak broni sie przed wyslaniem fotografii
    kierowcy?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 28. Data: 2013-02-04 10:41:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-04 10:33, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Ktos wie, dlaczego panstwo tak broni sie przed wyslaniem fotografii
    > kierowcy?

    1. Bo nie zna adresu kierowcy, a co najwyżej właściciela.
    2. Bo to kosztuje
    3. Bo właściciel mógłby uznać "to nie ja" i sprawa by się
    4. Bo tak.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 29. Data: 2013-02-04 11:06:56
    Od: "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > 1. Bo nie zna adresu kierowcy, a co najwyżej właściciela.
    > 2. Bo to kosztuje
    > 3. Bo właściciel mógłby uznać "to nie ja" i sprawa by się
    > 4. Bo tak.

    Na jakiej podstawie wyznaczaja termin na odpowiedz tylko 7 dni?
    Wyssane z palca?

    http://min.us/lbkkQr8cbc7y5Q

  • 30. Data: 2013-02-04 11:21:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-04 10:33, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Ktos wie, dlaczego panstwo tak broni sie przed wyslaniem fotografii
    > kierowcy?

    Myślę, że powód jest prozaiczny: źle napisane przepisy. Podobnie, jak
    brak możliwości dochodzenia od właściciela - kto kierował. Banda
    dyletantów, która rządzi - nie umie napisać spójnego przepisu.

    --
    MN