eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidacja szkody komunikacyjnej z OC sprawcy - auto na gwarancji › Likwidacja szkody komunikacyjnej z OC sprawcy - auto na gwarancji
    From: Andys <A...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Likwidacja szkody komunikacyjnej z OC sprawcy - auto na gwarancji
    Date: Sat, 01 May 2010 12:58:03 +0200

    Witam,
    Czeka mnie problem jak w temacie, czyli naprawa uszkodzonego (nie z
    mojej winy) auta na gwarancji z OC sprawcy.
    Auto zamierzam naprawiać w ASO i chciałbym aby rozliczenie nastąpiło
    bezgotówkowo.
    1. Czy to prawda (jakiś paragraf), że mogę się domagać naprawy auta na
    gwarancji tylko i wyłącznie, na nowych, oryginalnych częściach, jeśli
    szkoda jest rozliczana z OC sprawcy?
    2. Czy TU (TU sprawcy to PZM) ma prawo nie wyrazić zgody na:
    - rozliczenie szkody bezgotówkowo (ASO "dogaduje się" z TU)
    - kwestionować kosztorys ASO (istnieje w końcu cennik części i usług)
    3. Czy mogę domagać się (i od kogo, TU czy bezpośrednio sprawca kolizji)
    odszkodowania za utratę wartości auta po wypadku?

    Pozdrawiam,
    Andys