  • 21. Data: 2010-05-01 23:17:18
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4bd6da69$1@news.home.net.pl...

    > Bo to jest grupa dyskusyjna, a nie moderowane forum dla towarzystwa
    > wzajemnej adoracji i jeśli mam ochotę to się wypowiadam. Jak nie masz
    > ochoty mnie czytać, to możesz zrobić użytek z KF. Bez żalu z mojej
    > strony. A to co mnie nie obchodzi, to akurat było skierowane do mnie.

    Nie chłopcze. Popier....ły Ci się grupy dyskusyjne z pyskówką, którą tu
    uskuteczniasz.
    Poza tym przestań się tak gloryfikować, bo nie jesteś tu Bogiem, ani wielkim
    łaskawcą, który wybacza jak ktoś nie che czytać Twoich farmazonów. Wybacz,
    ale to Ty tutaj wyskoczyłeś z bzdurnymi zarzutami, a teraz nie potrafisz
    zrozumieć i przyznać się do błedu.

    > Po pierwsze nie krzyczę, po drugie nie jestem tu li tylko od słuchania.

    Możesz dyskutować, ale dopiero jak poza pyskówkami nauczysz się "słuchac"
    innych, albowiem bez umiejętności słuchania, to co piszesz przestaje być
    dyskusją i staje się bezsensownym monologiem, który wynika z niezrozumienia
    tematu dyskusji i tego o czym ktoś inny pisze.

    > To akurat Twoja opnia, ale od tego co ja myślę, to Tobie wara

    Tobie też wara od tego co ja myślę i piszę o Tobie.
    Jak myslisz, jaki ma sens taka dyskusja ?

    > Była to uwaga ogólna, ale ktokolwiek to był, to jednak zarzucał pisząc
    > żeby nie znaleźli śladów po magnesie.

    Co wcale nie oznacza, że ten, kto to napisał uważa, iż autor wątku jest
    oszustem.

  • 22. Data: 2010-05-07 19:38:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Plumpi* napisał(-a):

    > Nie chłopcze.

    Co do chłopca.... wróć się do
    net.pl żebym się
    nie powtarzał, bo nie zrozumiałeś

    > Popier....ły Ci się grupy dyskusyjne z pyskówką, którą tu
    > uskuteczniasz.

    Przyznaję, dałem sie sprowokować przez Rafała, który komuś zarzucił
    nieuczciwe postępowanie.

    > Poza tym przestań się tak gloryfikować,

    W którym miejscu to zrobiłem?

    > bo nie jesteś tu Bogiem,

    Odniosłeś takie wrażenie? Źle z Tobą

    > ani
    > wielkim łaskawcą, który wybacza jak ktoś nie che czytać Twoich
    > farmazonów.

    Jeśli czyta, to jego wybór. Jeśli nie, to ja nie muszę mu niczego
    wybaczać. Pełna wolność wyboru bez żadnych konsekwencji.

    > Wybacz, ale to Ty tutaj wyskoczyłeś z bzdurnymi zarzutami, a
    > teraz nie potrafisz zrozumieć i przyznać się do błedu.

    A konkretnie?

> [...]
    > dyskusją i staje się bezsensownym monologiem, który wynika z
    > niezrozumienia tematu dyskusji i tego o czym ktoś inny pisze.

    Ale ja słucham i to bardzo dokładnie. A jak Tobie nie odpowiada styl
    moich odpowiedzi, to zawsze możesz zrobić użytek z jednej funkcji którą
    daje Twój OE

    > Tobie też wara od tego co ja myślę i piszę o Tobie.

    Jasne. Kompletnie mi zwisają Twoje wynurzenia

    > Co wcale nie oznacza, że ten, kto to napisał uważa, iż autor wątku
    > jest
    > oszustem.

    Ale ja nie napisałem, że autor. A Rafał za takiego kogoś uważa.
    Zapomniałeś, czy nie doczytałeś?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675