  • 21. Data: 2021-10-04 09:48:45
    Temat: Re: Lewackie presto sięgnęło Wielkiej (tfu) Brytanii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Oct 2021 08:14:55 +0200, _Master_ wrote:
    > Jestem Polakiem i pamiętam w jakiej on organizacji działał i nad jakimi
    > służbami miał pieczę.
    >
    > A Ty pamiętasz?

    Nie o to chodzi - czy jestes poslem, zeby twoje domaganie mialo
    jakąś moc? :-P

    Co prawda ona obecnie z opozycji, wiec jej glos warty mniej wiecej
    tyle co Budki :-)

    J.

  • 22. Data: 2021-10-04 09:52:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 04.10.2021 o 08:13, _Master_ pisze:
    > Ściska bo wiecie że będzie afera i lewactwo dostanie propagandowo po
    > PYSKU za łamanie wolności słowa.

    Ale jak na razie, to propagandowo po pysku dostaje prawactwo.
    Najpierw płaczą, żeby nie wpuszczać do nas ludzi, którzy chcą lepszej
    przyszłości dla swoich dzieci, a teraz płaczą, że ich ziomka nie
    wpuszczono do jakiegoś kraju, bo... chciał lepszej przyszłości dla
    swojego dziecka.
    Schizofrenia prawactwa level hard.

    Prawactwo nadal nie ogarnia, że wolność słowa kończy się tam, gdzie
    zaczyna nawoływanie do nienawiści, a Brytyjczycy doskonale zdają sobie
    sprawę, że taki delikwent jest dużo groźniejszy niż przeciętny uchodźca.
    W jego przypadku doskonale wiadomo jakie ma poglądy (od lat chwali się
    nimi publicznie), więc nawet nie ma potrzeby kogoś takiego trzymać w
    obozie przejściowym żeby ustalać kim jest i jakie ma zamiary.
    W przeciwieństwie do pisowskich służb oni przynajmniej mają mocne
    argumenty, żeby go cofnąć do kraju pochodzenia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2021-10-04 10:04:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie o to chodzi - czy jestes poslem, zeby twoje domaganie mialo
    > jakąś moc? :-P
    >
    > Co prawda ona obecnie z opozycji, wiec jej glos warty mniej wiecej
    > tyle co Budki :-)

    AFAIR raz go już poprzednio nie wpuścili do UK, wtedy na cykl wystąpień.
    IMHO z *biurokratycznej* perspektywy mieli teraz dwie możliwości
    wpuszczanie:
    a) uznać że ograniczenia wjazdu nie zastosują do bardzo krótkiej
    prywatnej wizyty
    b) zmienić konsekwencje poprzedniej decyzji, podjąć decyzję o zmianie
    polityki UK wobec Ziemkiewicza

    W obu przypadkach ktoś wziąłby *na siebie* ryzyko (politycznych)
    konsekwencji a zasada CYA (Cover Your Arse - Kryj Swoją Dupę)
    to fundament filozofii prawdziwej biurokracji nie tylko w UK.

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2021-10-04 11:08:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 2 Oct 2021 17:46:23 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > "Rafał Ziemkiewicz zatrzymany w Wielkiej Brytanii.

    Każdy wpuszcza do domu, kogo chce.
    W UK nie chcą widzieć dziczy poniżej wszelkich standardów cywilizacyjnych,
    co jest całkowicie zrozumiałe.
    Misiewicze to jednak dziwacy. Bekają przy obiedzie i srają na dywan, a
    potem się dziwią, że tu i tam nie są mile widziani.

    A tak w ogóle, to po co Ziemkiewicz wysyła córkę do jakiegoś multi-kulti?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-10-04 11:11:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 3 Oct 2021 20:37:40 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale jednak jego córka wybrała się na studia na lewacką uczelnie w UK a
    > nie nasz prawicowy kul albo rydzykostudia;)

    No właśnie. Po zmianach punktacji czasopism, KUL to zapewne najbardziej
    renomowana uczelnia, nie tylko w naszym kraju ale w we Wszechświecie, a
    mamy jeszcze Akademię Zamojską, która dopiero się rozkręca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2021-10-04 12:42:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Coś się Wam pomerdało - Ziemkiewicz to dawny UPR-owiec od lat w kontrze do
    Kaczyńskiego. No niech będzie, w takiej kontrze jak
    policja do popełniających wykroczenia - jeden bez drugiego by nie miał jak żyć ;-)
    BTW nudny się zrobił i mało ostry.

    -----

  • 27. Data: 2021-10-04 13:26:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Użyłeś bardzo dobrego słowa i porównania ale z dupy strony ;-)

  • 28. Data: 2021-10-04 13:29:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tfuuuuudemokracja też mi się nie podoba ale muszę grać w narzuconą grę.
    Odkąd pamiętam głosuję na Korwina
    PO od ilu procent zaczynało?

  • 29. Data: 2021-10-04 13:32:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I właśnie przez takie posty z mową nienawiści efekt Tuska poszedł wpizdu
    i jego partia pójdzie razem z nim.
    Nienawidzieć trzeba umieć aby słupki rosły a nie spadały ;-)

  • 30. Data: 2021-10-04 13:33:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Nielegalne zebranie na Oksfordzie - Rafał Ziemkiewicz | Polityczna Kawa":
    www.youtube.com/watch?v=Hb9PsEJJENg

    -----