  • Data: 2006-12-03 20:33:07
    Temat: Kupno mieszkania , spadkobiercy problem
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam taki oto problem postaram się go przedstawić najlepiej jak
    potrafię
    Chcę kupić mieszkanie ,osoba która ma je na sprzedaż jest wdowa , czy ma
    prawo je sprzedac , ma trójkę dzieci w tym jedno zmarło(syn) ale miało tez
    dzieci , czy wszyscy powinni zrzec się częsci mieszkania bo zmarły mąż nie
    zostawił testamentu , czy wogóle coś im się należy , mi wydaje się że
    wszyscy powinni zrzec się naleznej im części mieszkania , z tym że jest
    problem bo z dziecimi zmarłego syna nie ma kontaktu wyjechały za granicę
    .Jak mam postąpić aby nie narobić sobie problemów żeby ktoś później nie
    rosił sobie do mieszkania pretensji .
    Pozdrawiam i z góry dziekuje za rady