    From: Pabello <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ktoś rozwiesza reklamy bez wiedzy firmy...
    Date: Sun, 12 Oct 2008 13:51:48 -0700 (PDT)

    Witam
    Ktoś wszędzie rozwiesza (ulice,znaki,słupy itd itp) reklamy w postaci
    kartek,nalepek itp z adresem strony internetowej...właściciel strony
    jak i firmy, która znajduje się na tej stronie nic o tym nie wiem i
    nikomu nic takiego nie zlecał. Jak się przed tym bronić? Ktoś może
    chcieć specjalnie "udupić" firmę za to, że rzekomo rozwiesza swoje
    reklamy gdzie tylko popadnie nie wykupując miejsca reklamowego ani nie
    pytając nikogo o zgodę... jak się przed tym obronić? Można
    odpowiedzieć..." Nic mi o tym nie wiadomo, żadnej umowy najmu
    powierzchni reklamowej z waszą firmą/panią/panem nie zawierałem" ?
    Pzdr.