  • 31. Data: 2009-11-24 20:02:37
    Temat: Re: Ksiądz i zakonnica
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > idź precz shatanie. Nie przestraszysz mnie.

    Odbilo ci, Tristan?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2009-11-25 08:39:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Odbilo ci, Tristan?

    a czy kiedykolwiek bylo inaczej?

  • 33. Data: 2009-11-25 18:59:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szerszen napisal:
    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    > a czy kiedykolwiek bylo inaczej?

    Bylo. Niestety dawno :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2009-11-25 22:57:11
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hegtd1$15n$1@inews.gazeta.pl>, "shat" <a...@s...pl> wrote:

    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

    > Daj sobie spokój z tymi katolickimi sloganami.

    E, to chyba z wczesnejszych czasow pochodzi.

    TA

  • 35. Data: 2009-11-26 08:01:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bylo. Niestety dawno :(

    to chyba jeszcze za pierwszego piasta

  • 36. Data: 2009-11-26 08:26:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > to chyba jeszcze za pierwszego piasta

    No ja pamiętam. Słabo, słabo ale jednak...

    Kolejny dowód na to, że kiedyś było lepiej a teraz wszystko schodzi na
    psy. :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 37. Data: 2009-11-28 14:22:33
    Temat: Re: Odp: Ksiądz i zakonnica
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 22 Nov 2009, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Kolega zwrócił uwagę, że była jakaś obława lub akcja specjalna,
    > legitymowano praktycznie 95% przechodniów w określonym przedziale wiekowym,

    Taka "akcja" stanowi nieporozumienie.
    O ile można zrozumieć, że robi się poszukiwanie z 0,5% kontrolowanych
    "pasujących do wzorca", to przy 95% można z góry założyć, że sprawa
    jest na tyle istotna, iż kontrolowany będzie starał się znaleźć
    w tych 5%. Więc kontrolować tak naprawdę należałoby właśnie te 5%
    które "nie wygląda na potrzebne" :P

    pzdr, Gotfryd