  • 1. Data: 2004-06-06 16:41:07
    Temat: Krakow Plaza- ochrona justus - dwie sprawy
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    Bylem sobie ostatnio z qmplem w plazie w fantasy park (kregle, knajpka itp).
    Siadlismy sobie przy wolnym stoliku i czekalismy na drugiego kolege. po
    okolo 10 minutach podchodzi Justusik i mowi :
    "widze ze siedzicie bez niczego wiec musicie wyjsc"
    Ja mu na to : "Nie sadze..."
    Justus:"Bo wyprowadze was sila"
    Ja: "No to sprobuj. Poza tym od kiedy my na Ty"
    Justus:"No to zaraz zobaczysz" I juz widze jak rusza w moja strone i do
    bitki sie szykuje
    Ja:"dotknij mnie tylko to pozalujesz, poza tym dla ciebie Pan"

    I teraz pytanie: czy im sie juz naprawde we lbach pojebalo od tego butaprenu
    ? Czy jakis zasrany Justus bedzie ustanawial nowe prawo? co o tym sadzicie ,
    co robic nastepnym razem, bo chetnie pokazalbym mu co on mi moze.

    Sytuacja druga. lokalizacja: j.w.
    idziemy na kregle z kumplem. Kumpel mial na sobie spodnie z takiego
    materialu a'la szturmowki takie jak teraz duzo wiary nosi-takie luzne.
    Wchodzimy sobie na kregielnie , a tu znowu francowaty justusik sie
    przypierdzielil i do kumpla ze nie wejdzie w tych spodniach bo sa dresowe (a
    co to k* go obchodzi co to za spodnie?). Kumpel mowi: " a kto mnie ztad
    wyrzuci" i sie smieje. Justusik juz znowu do bitki sie szykuje. Zaczol go
    popychac.Kumpel zadzwonil po psy. Nie jest spoleczniakiem :) ale w tej
    sytuacji sam bym to zrobil. I znowu pytanko: czy te gnoje beda mi mowic jak
    mam chodzic ubrany? Im sie naprawde chyba w dupach poprzewracalo. Dodam ze
    bylo to miejsce jaknajbardziej publiczne, a mnie gowno obchodza jakies ich
    regulaminy.

    Co o tym sadzicie.

    --

    HardwireD - R320s & R520m user

  • 2. Data: 2004-06-06 17:30:36
    Temat: Re: Krakow Plaza- ochrona justus - dwie sprawy
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "HardwireD" <h...@W...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Bylem sobie ostatnio z qmplem w plazie w fantasy park (kregle, knajpka
    itp).
    (...)

    wydaje mi sie ze nalezy rozroznic dwie sprawy:
    1) jak jestes ubrany.
    to JEST sprawa firmy ktora posiada obiekt. obiekt jest prywatny i wlasciciel
    moze sobie ustanowic prawo "dzis wpuszczam tylko ludzi w czerwonych
    spodniach" albo "dzis tylko blondynki" albo "bez dresiarzy i skejtow" etc.

    2) czy ochrona moze uzyc sily.
    to jest rzeczywiscie naduzycie i moim zdaniem problem, bo oczywiscie nie ma
    prawa uzyc sily. jedyne co moze, to zadzwonic po policje.
    ktos ma jakies rady jak przeciwdzialac chamstwu ochrony? jak reagowac w
    takich sytuacjach?

    rafal urbanelis

  • 3. Data: 2004-06-06 20:12:58
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > wydaje mi sie ze nalezy rozroznic dwie sprawy:
    > 1) jak jestes ubrany.

    a mnie sie wydaje ze to jest teren publiczny a nie prywatny i nikt ,
    powtarzam nikt, nie bedzie mi mowil jak mam sie ubierac. to chyba jest
    dyskryminacja, czy jakos tak?

  • 4. Data: 2004-06-06 20:19:07
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "HardwireD" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > a mnie sie wydaje ze to jest teren publiczny a nie prywatny i nikt ,
    > powtarzam nikt, nie bedzie mi mowil jak mam sie ubierac. to chyba jest
    > dyskryminacja, czy jakos tak?

    z linku do fantasy park: "Fantasy Park to firma, która powstała w czerwcu
    2001 roku. Jej głównym zadaniem jest...".
    a firma moze sobie po prostu nie zyczyc np. dresiarzy czy innych oszolomow i
    ma do tego pelne prawo

    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2004-06-07 09:00:51
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : z linku do fantasy park: "Fantasy Park to firma, która powstała w czerwcu
    : 2001 roku. Jej głównym zadaniem jest...".
    : a firma moze sobie po prostu nie zyczyc np. dresiarzy czy innych oszolomow
    : ma do tego pelne prawo

    dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?

    zygac mi sie chce jak cos takiego czytam...
    Drugi Olo Kwaśniak

    P.

  • 6. Data: 2004-06-07 14:22:17
    Od: "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.frugo.pl>

    Przemyslaw Rokicki pisząc w wiadomości <news:ca1asl$mel$1@inews.gazeta.pl>
    zmusił(a) mnie do zareagowania...
    > dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?
    Jak najbardziej.... W znakomitej większości przypadków.
    Ale tak czy inaczej nie o to tu chodziło.

    > zygac mi sie chce jak cos takiego czytam...
    RZygać

    --
    Valamarth valamarth[at]frugo.pl
    "No... Try not... Do, or do not... There's no try..."

  • 7. Data: 2004-06-07 15:29:29
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.frugo.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ca1tni$dcr$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [.................]
    > RZygać

    Na południu Polski może i "rzygają", ale na północy
    Polski, np.Mazury - mazuzą, - *zygają* , a nie
    *żygają* , przecież wyraźnie to napisał. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) zwłoki wisiały dobrze wyeksponowane,

  • 8. Data: 2004-06-07 15:55:42
    Od: "Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.frugo.pl>

    Andrzej_K pisząc w wiadomości
    <news:07062004.6D784CAA@andykowal.biaman.net> zmusił(a) mnie do
    zareagowania...
    > Na południu Polski może i "rzygają", ale na północy
    > Polski, np.Mazury - mazuzą, - zygają , a nie
    > żygają , przecież wyraźnie to napisał. ;-)

    A to przepraszam ;-)

    --
    Valamarth valamarth[at]frugo.pl
    Po wyciągnięciu zawleczki granat przestaje być twoim przyjacielem.

  • 9. Data: 2004-06-07 16:12:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > dla Ciebie osoba majaca spodnie dresowe to oszolom?
    : Jak najbardziej.... W znakomitej większości przypadków.
    : Ale tak czy inaczej nie o to tu chodziło.

    dres jest wygodny, a twoje myslenie chore w tym momencie
    rozumiem ze mozna strezlic do osby majacej spodnie dresowe, bo to ktos
    gorszy.

    :
    : > zygac mi sie chce jak cos takiego czytam...
    : RZygać

    tak naprawde nie wiem jak sie ten wyraz pisze, podobnie jest z "rowniez" i
    na usenecie
    przy moich postach mozna 2 rozne wersje spotkac, ale to na pewno nie jest
    tak rażące (?:-)

    jak bledy przy wyrazach typu "pójść" "mój: itp.

    P.

  • 10. Data: 2004-06-07 16:39:08
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:ca24jj$fda$1@inews.gazeta.pl

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=55425

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zamach na dyktatora mody potępią wszystkie żurnale.