  • 91. Data: 2005-02-18 13:02:39
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    news:1jkzg73q8nxv3$.dlg@valter.biteme...
    > *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    > <news:cv4bkt$5fm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > W przypadku kredytów argentyńskich to są sobie sami winni ci co je
    > brali. "bezmyślni nie przetrwają".

    Jedynie żydzi, którzy 'potrafią myśleć' mogą przetrwać? Natomiast Polacy,
    którzy mają uwłaczające godności człowieka emerytury i muszą często
    pożyczać, aby przetrwać do pierwszego nie mogą?

    ano.

  • 92. Data: 2005-02-18 13:20:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ktokolwiek, więc jeżeli chce ją wyeksmitować właściciel, to powinien
    zgłosić
    > to do Urzędu Miasta, aby znaleźli jej lokal zastępczy i nie powinien mieć
    > prawa wyrzucić jej dopóki ona takiego lokalu zastępczego nie dostanie. W
    > sumie sprowadzi się to do tego, że właściciel kamienicy będzie musiał
    > załatwić jej ten lokal zastępczy. Wyrzucenie ciężarnej kobiety na bruk
    jest
    > przestępstwem.

    no to ja sie z Toba nie zgodze,
    a czy "wpieprzenie" sie komus do mieszkania nie jest przestepstwem?
    Prawo zakazujace w takim przypadku wyrzucenia jej jest tak samo absurdalne
    jak przedluzenie probnego zatrudnienia przy ciazy trwajacej ponad 3 miesiace
    skoro osoba taka nie ma obowiazku powiadomienia pracodawcy ze jest wciazy,
    Jest to jawne oszustwo.

    p.

  • 93. Data: 2005-02-18 13:28:54
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv4pbt$ho8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Jedynie żydzi, którzy 'potrafią myśleć' mogą przetrwać? Natomiast Polacy,
    > którzy mają uwłaczające godności człowieka emerytury i muszą często
    > pożyczać, aby przetrwać do pierwszego nie mogą?

    gówno mnie to obchodzi bo to nie ja tworzyłem taki system. Niech
    najpierw nie głosują na świetych mikołajów i kretynów.

    Jak ktoś daje sie nabierać na argentyńskie i piramidy to jest dla mnie
    kretynem. Chyba kieruje sie nadzieją że wszystkich oszukują ale ja
    dostanę pieniądze.

    żydzi, no nie jeszcze dodaj cyklistów. Wątpie żeby w świecie finansów
    narodowość i kolor skóry miały wieksze znaczenie - oni mówią jednym
    wspólnym jezykiem "pieniądza". Takie podziały sa dla reszty chołoty
    stworzone, bo ich umysły nie mają już wtedy zapasu "mocy
    obliczeniowej" na inne sprawy.

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 94. Data: 2005-02-18 13:28:55
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > zgłosić
    > jest
    >>

    > no to ja sie z Toba nie zgodze,
    > a czy "wpieprzenie" sie komus do mieszkania nie jest przestepstwem?

    Jest. A czy ona weszła siłą? Podobno wynajął jej i w pewnym momencie
    przestała płacić, bo przestała zarabiać. Nie weszła na siłę.

    > Prawo zakazujace w takim przypadku wyrzucenia jej

    Prawo zakazuje wyrzucania z uwagi na zagrożenie życia dziecka. Podobno są w
    Polsce tacy, którzy walczą o zakaz aborcji. Czy w kraju w którym obowiązuje
    zakaz aborcji może istnieć prawo zezwalające na wyrzucenie siłą kobiety,
    która może poronić nawet bez użycia przemocy fizycznej wobec niej, gdy
    zostanie narażona na stres? Kiedy urodzi dostanie przecież z Urzędu 5000 zł
    i może spłacić zaległości czynszu. Nie? Może czasami warto poczekać.

  • 95. Data: 2005-02-18 13:34:38
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    > <news:cv4pbt$ho8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > gówno mnie to obchodzi bo to nie ja tworzyłem taki system. Niech
    > najpierw nie głosują na świetych mikołajów i kretynów.

    Ja w ogóle nie głosowałem i co to dało. Poszedłbym głosować i byłoby pewnie
    to samo albo podobnie.

    > Jak ktoś daje sie nabierać na argentyńskie i piramidy to jest dla mnie
    > kretynem. Chyba kieruje sie nadzieją że wszystkich oszukują ale ja
    > dostanę pieniądze.

    Ojciec wtedy nie wiedział, że go oszukają.
    Powiem mu, że jest dla pana kretynem panie 'prawnik'.

    Dr. Grzegorz Kruk

  • 96. Data: 2005-02-18 13:47:09
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > "Pożyjemy, zobaczymy" jak to mówią. Mam nadzieję Pani "maciejka" powiadomi
    > nas o dalszych losach sprawy. Byłbym pozytywnie zaskoczony gdyby miał pan
    > rację i gdyby ta pani w końcu dostała równowartość nowego notebooka, lub
    > sprawnego, używanego notebooka o podobnych parametrach, do czego
    > przyczyniłby się sąd, policja czy prokuratura. Są to w moim odczuciu w
    > większości przypadków instytucje służące nękaniu obywateli tego kraju, a
    nie
    > pomocy faktycznie poszkodowanym.

    mysle ze z tego ze jest zle nie wynika ze jest tragicznie, jest wiele spraw
    watpliwych, niejasnych, tutaj ma sie wszystko jak na dloni, nawet
    beznadziejna opieka prawna chyba farsy z tego nie zrobi

  • 97. Data: 2005-02-18 13:48:42
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    > żydzi, no nie jeszcze dodaj cyklistów.

    Proszę zwrócić uwagę, że napisałem żydzi, a nie obywatele Izraela, ani
    Żydzi.
    słowo 'żyd' w języku polskim, potocznym nie koniecznie musi oznaczać
    obywatel Izraela, czy potomek obywateli Izraela.

    > Wątpie żeby w świecie finansów
    > narodowość i kolor skóry miały wieksze znaczenie

    Wątpić panu wolno.

    > oni mówią jednym wspólnym jezykiem "pieniądza".

    niekoniecznie hebrajskim.

    > Takie podziały sa dla reszty chołoty
    > stworzone, bo ich umysły nie mają już wtedy zapasu "mocy
    > obliczeniowej" na inne sprawy.

    aha to już teraz wiem.

  • 98. Data: 2005-02-18 14:12:18
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv4r5j$pij$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Ojciec wtedy nie wiedział, że go oszukają.

    nie no - niepiśmienny jest?

    > Powiem mu, że jest dla pana kretynem panie 'prawnik'.

    na szczescie nie jestem prawnikiem - ale pan, panie 'dobry synek'
    udzielający sie w prawie i sprawiedliwości nie mogł go ostrzec.

    > Dr. Grzegorz Kruk

    Dr. - prawa czy pediatra?

  • 99. Data: 2005-02-18 14:24:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jest. A czy ona weszła siłą? Podobno wynajął jej i w pewnym momencie
    > przestała płacić, bo przestała zarabiać. Nie weszła na siłę.

    ale te prawo zabrania wywalenia takiej osoby nawet gdy bez pozwolenia sie
    wprowadzi.
    (jezeli dobrze na grupie - kieyds- zrozumialem)
    Spojrz na to z innej strony czy to uczy odpowiedzialnosci ? Znajdzie sobie
    mieszkanie, zacnie dzieci robic
    tylko poto by nie bylo mozliwosci wyrzucenia jej. A co z wlascicielem
    mieszkania?
    Moze to jego jedyne zrodlo dochodu, najem, i teraz na ulicy przez nia
    wyladuje?
    Piszesz zeby wszystkich rowno traktowac, czemu w takim razie wlasciciel
    mieszkania
    ma byc delikatnie mowiac jak smiec potraktowany a nieodpowiedzialan osoba
    miec przywileje? Nie widzisz drobnej sprzecznosci w rozumowaniu?

> [...]
    > zostanie narażona na stres? Kiedy urodzi dostanie przecież z Urzędu 5000

    > i może spłacić zaległości czynszu. Nie? Może czasami warto poczekać.

    nie wiem ile dostanie bo nie rodzilem, jezeli prawo autpomatycznie te
    pieniadze by jej zabiralo
    i przekazywalo "wynajmujacemu" tpo bylbym w stanie zrozumiec, a chyba nie
    wierzysz w to ze ona odda
    te pieniadze?

    P.

  • 100. Data: 2005-02-18 16:06:16
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mieszkanie, zacnie dzieci robic
    > tylko poto by nie bylo mozliwosci wyrzucenia jej. A co z wlascicielem

    Wraz z Urzędem Miejskim powinni postarać się o lokal zastępczy i delikatnie
    wytłumaczyć tej pani, że tam będzie jej lepiej, pomóc w przeprowadzce itd.

    > Moze to jego jedyne zrodlo dochodu, najem, i teraz na ulicy przez nia
    > wyladuje?

    Jakoś trudno mi uwierzyć że ma zyski tylko z tego jednego mieszkania.

> [...]
    > ma byc delikatnie mowiac jak smiec potraktowany a nieodpowiedzialan osoba
    > miec przywileje? Nie widzisz drobnej sprzecznosci w rozumowaniu?

    W czyim rozumowaniu?

> [...]
    > pieniadze by jej zabiralo
    > i przekazywalo "wynajmujacemu" tpo bylbym w stanie zrozumiec, a chyba nie

    Tu porusza pan problem uczciwości tej osoby. Nie wiem czy jest uczciwa czy
    nie. Zakładam że jest. Ma pan podstawy aby twierdzić, że nie jest?