  • Data: 2004-07-16 18:18:14
    Temat: Koszty zastępstwa adwokackiego
    Od: "osaczony30" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprawa dotyczy egzekucji komorniczej.
    Otrzymalem zawiadomienie o rozpoczeciu egzekucji komorniczej od komornika,
    było tam kilka pozycji, ale jedna mnie zaciekwaliła.
    KOSZTY ZASTĘPSTWA ADWOKACKIEGO
    Zadzwonilem do wierzyciela i zapytalem czy moge u niego spłacic moje
    wierzytelnosci.
    Zgodził sie i podal mi numer rachunku, przy okazji wyliczajac kwoty
    skłądajace sie na moj dług. Tyle ze kwoty byly inne w pozycji Kosztow
    Zastepstwa Adwokackiego!
    I oto moje pytanie:
    Czy są gdzies okreslone wysokosci takich kosztów zastepstwa?
    Czy jezeli w banku mowia mi ze koszty takie wynosza 180zł a u komornika 600,
    to czy placąc do banku całą sume komornik nie bedzie juz ode mnie egezkwował
    tego kosztu?
    Czy jedynym kosztem komornika po splacie zadłuzenia wraz z oplatamia wprost
    do banku bedzie opłata egezekucyjna?
    Czy jezeli komornik dostanie od banku pismo ze splacilem dług to bedzie
    musial wstrzymac egzekucje ( za wyjatkiem swoich kosztow)
    I jak sie zaezpieczyc zeby komornik mnie nadal nie scigal skoro juz
    zapłaclem kase bankowi

    Z Gory dzieki za pomoc

    Darek