  • 1. Data: 2003-07-01 14:05:07
    Temat: Koszty? dodatkowe ubezpieczenie pracowników ?
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Witam,

    Nigdy sie z tym tematem nie spotkałam , społka z o.o. pracuje u nas 57 osób
    czy dodatkowe ubezpieczenie pracowników na wypadek smierci ( Firma
    ubezpieczeniowa ampliko) jest kosztem uzyskania przychodu ?

    BR

  • 2. Data: 2003-07-01 14:09:59
    Temat: Re: Koszty? dodatkowe ubezpieczenie pracowników ?
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    > Nigdy sie z tym tematem nie spotkałam , społka z o.o. pracuje u nas
    > 57 osób czy dodatkowe ubezpieczenie pracowników na wypadek smierci (
    > Firma ubezpieczeniowa ampliko) jest kosztem uzyskania przychodu ?

    Pozostale koszty rodzajowe ?

  • 3. Data: 2003-07-01 14:11:50
    Od: "ata" <a...@r...pl>

> [...]
    > czy dodatkowe ubezpieczenie pracowników na wypadek smierci ( Firma
    > ubezpieczeniowa ampliko) jest kosztem uzyskania przychodu ?

    Moze zle sie wyrazilam czy to ubezoieczenie jest kosztem uzyskania przychodu
    dla firmy ...

    Ata

  • 4. Data: 2003-07-01 14:44:39
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

    > osób

    A kto dostaje ewentualne odszkodowanie ?

    > Moze zle sie wyrazilam czy to ubezoieczenie jest kosztem uzyskania
    przychodu
    > dla firmy ...

    Zajrzyj do Ustawy o PDOP i przeczytaj wylacznia z KUP.
    AFAIR jezeli jest to ubezpieczenie NNW to bedzie to NKUP i do tego jeszcze
    skladka bedzie przychodem dla pracownika (kwestii ZUS nie pamietam).

    Karol

  • 5. Data: 2003-07-02 07:36:52
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Zajrzyj do Ustawy o PDOP i przeczytaj wylacznia z KUP.
    AFAIR jezeli jest to ubezpieczenie NNW to bedzie to NKUP i do tego jeszcze
    skladka bedzie przychodem dla pracownika (kwestii ZUS nie pamietam).

    No tez tak sie doczytalam, uslyszalam tylko ze jesli jest wiecej niz 50 %
    pracownikow ubezpieczona to niby mozna w koszty ... chcialam potwierdzic ..

    BR

  • 6. Data: 2003-07-02 21:49:25
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > pracownikow ubezpieczona to niby mozna w koszty ... chcialam potwierdzic

    Nie przypominam sobie takiej mozliwosci. Ubezpieczalem 100%.
    AFAIR stanowisko doradcow bylo takie, ze jest to NKUP.
    Jeszcze sprawdze w swoich kwitach, ale jezeli NNW nie lapie sie pod te
    wylaczenia z wyłaczen :-) wymienione w ustawie to niestety bedzie to NKUP.

    Karol