eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszt zwrotu nieprawidlowego towaru › Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Koszt zwrotu nieprawidlowego towaru
    Date: Mon, 22 Jul 2019 13:39:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 7
    Message-ID: <5d35a07a$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.70.192.226
    X-Trace: 1563795578 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17360 89.70.192.226:52754
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:787526
    [ ukryj nagłówki ]

    Konsument zakupił przez aledrogo towar, cena + koszty wysyłki.
    Sprzedawca (firma) przysłał towar inny, niż w opisie.
    "Uważaliśmy, że nie ma różnicy"
    BTW sprzedawca zaraz po zakupie (jednej z 50 wystawionych sztuk) podwyższył cenę (na
    pozostałe 49 sztuk).
    Kupujący może zwrócić (uprawnienie ustawowe) lub żądać wymiany towaru na prawidłowy.
    Czy kupujący musi ponosić finalnie koszt odesłania towaru, skoro sprzedawca z własnej
    przyczyny dostarczył inny?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1