  • Data: 2004-04-22 20:29:21
    Temat: Komornik a wynajem mieszkania
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam następująćy problem. Jestem studentem i wraz z kolegami wynajmuję
    mieszkanie. Oficjalnie nie jesteśmy w nim zameldowani. Przez jakiś
    czas do mieszkania przychodziły powiadomienia o niezwłocznym
    stawienieu się pana Mariusza(właściciel mieszkania). Jednak dzisiaj
    pojawił się pan, który przedstawił się jako komornik i chciał
    rozmawiać z właścicielem mieszkania w sprawie niezapłaconego mandatu w
    wyskości 200zł. Poinformowaliśmy ów pana, iż właściciel pojawia się
    raz w miesiącu po czynsz za mieszkanie. Pan komornik zostwił Wezwanie
    dla właściciela mieszkania, który według komornika jest tu
    zameldowany.
    W tym momencie muszę wyjaśnić jedną kwestię. Otóz wszystkie rachunki
    przychodzą na nazwisko jego zmarłej babki.
    Komornik zostawił nam WEZWANIE na którym jest napisane, żę w przypadku
    niezgłoszenia się do urzędu w celu "wpłacenia należnośći skarbu
    państwa - Stawiennictwo osobiste W przypadku niestawienia się nastąpi
    zajęcie (odebranie) mienia.

    W związku z zaistniałą sytuacją proszę o udzielenie mi odpowiedzi na
    pytanie czy komornik może zająć nasze mienie. Skoro nic z matrialnych
    żeczy znajdujących się w mieszkaniu nie należy do właśćiciela.