    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komfort pracy a prawo pracy ?
    Date: Thu, 22 Jul 2004 10:45:11 +0000 (UTC)

    Witam.

    Problem jest po krotce nastepujacy - OCZY :)
    Moja praca polega na wlepianiu oczu w monitor. Pracuje 8h dziennie ale po
    15min, ze wzgledu na zaklocenia w sieci, oczy odmawiaja posluszenstwa.
    Obraz na monitorach CRT drzy niemilosiernie. Podlaczanie do UPSa nic nie
    daje, zmiana czestotliwosci odswierzania takze nic nie daje, wymiana
    monitora na inne sztuki tez nic. Dopiero monitor LCD rozwiazal sprawe..
    na chwile, bo zostal mi zabrany...(czyt. sprzedany kleintowi).
    I teraz pytanie, czy mozna w jakis sposob wymoc na pracodawcy aby zapewnil
    mi optymalne warunki pracy ?
    Jesli tak dalej pojdzie to prawdopodobnie strace wzrok i ide o zaklad,ze
    nikt mi odszkodowania wtedy nie zechce wyplacic (umowa zlecenie z ewidentnym
    stosunkiem pracy do ktorego sie pracodawca nagminnie nie chce przyznac :( )

    Gdzie szukac pomocy? Sprawa jest znana w naszej firmie od poczatku istnienia
    w nowej siedzibie (na starym miejscu nie bylo takich problemow).
    Zarzadca budynku przeprowadzal ekspertyzy etc/itd ale oczywiscie nic one nie
    wykazaly a obraz na monitorach jak drzal - tak drzy.

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701