  • Data: 2022-07-17 13:04:33
    Temat: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oddałem urządzenie elektroniczne na gwarancję po 1 roku i 11 m-c
    działania, bo pojawił się problem w elektronice. Sprzedawca odpisał że
    przyjął, potwierdził usterkę i wysłał na serwis. Było to 4 lipca br.

    Regulamin sprzedawcy nt gwarancji brzmi następująco:

    "Gwarancja

    Rodzaj gwarancji: producenta
    Okres gwarancji: 36 miesięcy"

    :-)

    W piątek 15 lipca napisałem do sprzedawcy z pytaniem kiedy mogę
    spodziewać się przesyłki zwrotnej. W odpowiedzi dostałem - "Urządzenie
    jest w serwisie. Gdy wróci do nas wyślemy do Pana.".

    Nie zakładam niczyich złych intencji, ale po dwóch tygodniach mógłby
    dostać odpowiedź czy jeszcze tydzień czy dwa czy ile.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz