eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKanary a ważny bilet › Kanary a ważny bilet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Osadnik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kanary a ważny bilet
    Date: Tue, 24 Feb 2004 20:12:23 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 8
    Message-ID: <c1g7ne$edg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cv143.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1077649967 14768 80.54.218.143 (24 Feb 2004 19:12:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Feb 2004 19:12:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4927.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4927.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:196194
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem bilet 30dniowy (karta miejska) 16.02, poprosiłem panią koiskarkę
    żeby mi aktywowała bilet. Odebrałem bilet i pobiegłem do szkoły. 8 dni
    później była kontrola i sam dałem jak gdyby nigdy nic bilet do sprawdzenia,
    a tu okazuje się że NIE BYŁ AKTYWOWANY, no i wlepono mi mandacik za brak
    biletu. Czy jak teraz zgłosze się w sprawie reklamacji to mam szansę żeby
    nie płacić? Mam paragon.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1