  • 71. Data: 2021-11-04 21:31:22
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 21:18, J.F. pisze:

    > Strach pomyslec - co chwila jakies zgromadzenia.
    > W Lidlu, w kinie, na cmentarzu, w szkole, na czerwonym swietle ...

    ... w burdelu:P

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2021-11-04 21:33:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 21:22, J.F. pisze:

    > Nie rozumiem - beda sie narodowcy zbierac cyklicznie, to kobietki nie
    > moga dolaczyc :-)

    No ale w myśl prawa narodowcy nie zbierają się cyklicznie i to oni
    powinni dołączyć do lasek. A jak wiadomo wolą swoje męskie towarzystwo a
    lasek się brzydzą.

    > To samo, jakby na balkonie wywiesil obok marszu ? :-)

    Nie no - chyba by po prostu po ryju dostała, ale z tym paleniem to jakiś
    czas temu przestali.

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2021-11-04 22:01:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 20:49, Shrek pisze:
    > Podejrzewam, że się nie odbędzie

    Myślisz że lamparcica się przestraszy faszystowskich kamaszy czy
    zbłaźnienia się kolejny raz PUBLICZNIE?

  • 74. Data: 2021-11-04 22:05:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 21:33, Shrek pisze:
    > w myśl prawa narodowcy nie zbierają się cyklicznie

    Nie w myśl prawa tylko pokręconych skorumpowanych zwojów sędziowskich co
    nie dostrzegły cykliczności.

    Czy z głupoty czy z nienawiści... Cholera wie co bardziej kompromituje
    takiego człowieka

  • 75. Data: 2021-11-04 22:11:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Nie w myśl prawa tylko pokręconych skorumpowanych zwojów sędziowskich
    > co nie dostrzegły cykliczności.
    >
    > Czy z głupoty czy z nienawiści... Cholera wie co bardziej kompromituje
    > takiego człowieka

    Ależ każde dziecko wie że nie dostrzegli cykliczności nie dlatego że nie
    chcieli jej dostrzec, dorośli "mogą" tego nie wiedzieć.

    --
    A. Filip

  • 76. Data: 2021-11-05 06:40:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 22:01, _Master_ pisze:

    > Myślisz że lamparcica się przestraszy faszystowskich kamaszy czy
    > zbłaźnienia się kolejny raz PUBLICZNIE?

    A to w ogóle lempart zgłosiła? I tak - raczej przestraszy się
    faszystowskich kamaszy.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2021-11-05 07:31:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Nov 2021 06:40:49 +0100, Shrek wrote:

    > A to w ogóle lempart zgłosiła? I tak - raczej przestraszy się
    > faszystowskich kamaszy.

    Poczekamy, zobaczymy.

    Jak sie zglosilo taka impreze, to wypadaloby przyjsc na nia.

    Ale jak sie zacznie zbliżać fala młodych łysych ... to juz różnie może
    byc.
    A dalszych scenariuszy widzę dużo możliwych.

    Ciekawe co policja zrobi - będzie blokowała i nakazywała rozejscie
    się? Ale jakże tak - legalnego spontanicznego zgromadzenia?

    J.

  • 78. Data: 2021-11-05 07:40:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ciekawe co policja zrobi - będzie blokowała i nakazywała rozejscie
    > się? Ale jakże tak - legalnego spontanicznego zgromadzenia?

    <cynizm> Jak będzie potrzebny nie opozycyjny precedens pod rozganianie
    "spontanicznych" opozycyjnych/pro-aborcyjnych demonstracji to dlaczego
    nie? </cynizm> Cynizmu szkołą wielką życie jest.

    --
    A. Filip

  • 79. Data: 2021-11-05 08:29:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2021 o 07:31, J.F pisze:

    > Ale jak sie zacznie zbliżać fala młodych łysych ... to juz różnie może
    > byc.

    No właśnie. Słabo...

    > A dalszych scenariuszy widzę dużo możliwych.
    >
    > Ciekawe co policja zrobi - będzie blokowała i nakazywała rozejscie
    > się? Ale jakże tak - legalnego spontanicznego zgromadzenia?

    Nie będą robili nic do czasu jakiejś bitwy pod empikiem.

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-11-05 11:08:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >No właśnie. Słabo...

    >Nie będą robili nic do czasu jakiejś bitwy pod empikiem.

    Jest to moze strategia, pozwolic sie demonstrantom pobic, sfilmowac,
    aresztowac, postawic zarzuty :-)

    Tylko, ze jak lamparcice zostana pobite, to znow bedą mowić, ze
    policja nic nie zrobiła, i nie zapewniła bezpieczenstwa legalnemu
    zgromadzeniu :-)

    Jest jeszcze wersja, ze młodzi łysi wyczuja prowokacje i omina
    kobietki szerokim łukiem, i skonczy sie bez incydentow,
    co by bylo w sumie najlepszym zakonczeniem :-)

    J.