  • 1. Data: 2003-11-04 18:35:37
    Temat: Jednak chyba oszuści kredytowi. Co robić?
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie. Zawarłem umowę kredytową z firmą:

    "Polskie Centrum Kapitałowe
    LOKATA Sp. z o.o. z siedzibą w
    Katowicach"

    Okazało się, że jest ona w rejestrze Urzędu Ochroiny Konkurencji i
    Konsumenta oskarżoną o:

    "Delegatura w Katowicach
    1. Postępowanie w sprawie naruszenia
    zbiorowych interesów konsumentów
    polegających na stosowaniu postanowień
    wzorców umów uznanych za
    niedozwolone, które zostały wpisane do
    rejestru. W toku."

    Mam teraz pytanie. Czy wpłacone prze ze mnie 800 zł jest "zagrożone"? Jeśli
    tak, to w jaki sposób mogę próbować je odzyskać?

    Dziękuję z góry i pozdrawiam.
    Marek Sołtysiak

  • 2. Data: 2003-11-04 18:35:54
    Temat: Re: Jednak chyba oszuści kredytowi. Co robić?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bo8r8h$hl9$1@news.onet.pl

    > [.................]
    > Mam teraz pytanie. Czy wpłacone prze ze mnie 800 zł jest "zagrożone"?
    > Jeśli tak, to w jaki sposób mogę próbować je odzyskać?

    Coś kręcisz. Godzinę temu jeszcze od Ciebie *żądano*
    te 800 zł. Czyżbyś w międzyczasie, nie czekając na
    opinie grupowiczów, pobiegł do nich i wpłacił tę forsę?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią,

  • 3. Data: 2003-11-04 18:50:15
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > niedozwolone, które zostały wpisane do
    > rejestru. W toku."
    >
    > Mam teraz pytanie. Czy wpłacone prze ze mnie 800 zł jest "zagrożone"?

    No mysle, ze "zagrozone" to zdecydowanie niewlasciwie dobrane slowo :)
    Ale i tak nie ma ci sie lamac, niektorzy wtopili wieksze sumy w
    "argentynczykow" :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-11-04 19:14:10
    Od: kam <X...@X...plX>

    Marek Sołtysiak wrote:
    > Mam teraz pytanie. Czy wpłacone prze ze mnie 800 zł jest "zagrożone"? Jeśli
    > tak, to w jaki sposób mogę próbować je odzyskać?

    Kiedy podpisałeś umowę? Jak sformułowane jest w niej prawo odstąpienia,
    w jakim terminie, jakie opłaty administracyjne, przepadek opłaty
    wstępnej, zwrotnej, itp?
    A najlepiej z umową do powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub
    do Federacji Konsumentów.

    KG