  • 21. Data: 2017-12-18 19:34:13
    Temat: Re: Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 18:12, Animka pisze:

    > Na Amberd Gold i Olt Experss wszystkie działania zadziałały? Nie sądzę.

    > Ktoś musi być mocno p-nięty*
    > Od kiedy telewizor to nieruchomość, a nie wyposażenie?

    Animka, weź idź sobie zrób dobrze, a nie wtryniasz się do dyskusji na
    ciekawy temat i bzdury piszesz.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-12-18 20:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    [...]
    >Może jeszcze słoik z ogórkami zabrał tak jak jedna komorniczka
    >połasiła się na przetwory (które pewnie później zgniły).

    Sloik z grzybami chyba.
    Grzyby drogie, wiec wartosc mogla byc sensowna, a prawo w zasadzie za
    komornikiem.

    Tylko ten brak CE ...

    J.

  • 23. Data: 2017-12-18 20:18:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-12-18 o 13:11, Kris pisze:
> [...]
    25

    >Ktoś musi być mocno p-nięty*
    >Od kiedy telewizor to nieruchomość, a nie wyposażenie?

    Ale mowa byla o ruchomosci.
    Dopoki nie przyklejony lub przybity lancuchem do sciany, to komornik
    ma prawo zabrac.

    >A Ty polujesz na okazje, prawda?
    >Mnie by cudza własność po prostu parzyla niezalażnie od kogo bym to
    >kupiła-od komornika czy pasera.

    Ale od komornika to bedzie twoja wlasnosc, a nie cudza :-)

    J.

  • 24. Data: 2017-12-18 20:21:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 12:14, J.F. pisze:

    >15%.

    I bedzie mu sie chcialo za te 75 zl biegac po dluznikach ?

    No chyba, ze dorzuci lodowke, pralke i kanape, i mu sie uzbiera 150zl,
    a nawet 200 :-)

    J.

  • 25. Data: 2017-12-18 20:30:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2017 o 20:21, J.F. pisze:

    > I bedzie mu sie chcialo za te 75 zl biegac po dluznikach ?

    Ponoć nie ma wyjścia - wierzyciel każe, to musi biegać. Z tym, że to jak
    traktor sąsiada trzeba zabrać.

    Shrek

  • 26. Data: 2017-12-18 20:39:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 20:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > I bedzie mu sie chcialo za te 75 zl biegac po dluznikach ?

    Wielu się nie chce, mimo że formalnie muszą. Stąd, jak się znajdzie taki
    komornik jak Wojtyna, który się schylał też po takie kwoty, to miał dużo
    spraw, bo wierzyciele go cenili.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2017-12-18 20:40:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 20:30, Shrek pisze:

    > Ponoć nie ma wyjścia - wierzyciel każe, to musi biegać.

    Ponoć? To nawet tego nie wiesz?

    > Z tym, że to jak
    > traktor sąsiada trzeba zabrać.

    Aha, czyli wiedzę o egzekucji czerpiesz tylko z Faktu.

    Nie myślałeś o dyskusjach na onecie? Tam byś dorównywał poziomem.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2017-12-18 20:46:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2017 o 20:40, Liwiusz pisze:

    > Ponoć? To nawet tego nie wiesz?

    No ponoć - tak twierdzą znawcy na tej grupie.

    > Aha, czyli wiedzę o egzekucji czerpiesz tylko z Faktu.

    Na razie na szczęście z twoich postów. I wolałbym bliżej tematu nie
    poznawać.

    Shrek

  • 29. Data: 2017-12-18 20:51:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 20:16, J.F. pisze:
> [...]
    > [...]
    >
    > Sloik z grzybami chyba.
    > Grzyby drogie, wiec wartosc mogla byc sensowna, a prawo w zasadzie za

    Mogły być trujące ;-)

    --
    animka

  • 30. Data: 2017-12-18 20:52:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 19:34, Liwiusz pisze:

    > Animka, weź idź sobie zrób dobrze, a nie wtryniasz się do dyskusji na
    > ciekawy temat i bzdury piszesz.

    Co mam sobie zrobić to ja sama wiem. Nie trzeba mi pośredników.

    --
    animka