  • 1. Data: 2011-09-12 19:23:15
    Temat: Jakie tresci na slupach wyborczych?
    Od: zbyszek <z...@e...tld>

    Zgodnie z ordynacją wyborczą miasta muszą udostępnić tablice do
    zamieszczania plakatów wyborczych. Czy jest jakiś przepis prawny mówiący
    jakie kto i jakie treści może tam zamieszczać? Konkretnie. Jestem Wyborcą
    i widzę plakat wyborczy posła, który coś obiecał w poprzednich wyborach i
    nie dotrzymał słowa. Teraz znowu kit wciska. Czy Wyborca na takiej
    tablicy zgodnie z prawem może zamieścić swoje "sprostowanie"?

  • 2. Data: 2011-09-12 19:31:38
    Temat: Re: Jakie tresci na slupach wyborczych?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 21:23, zbyszek pisze:
    > Czy Wyborca na takiej
    > tablicy zgodnie z prawem może zamieścić swoje "sprostowanie"?

    Na swojej, wynajętej od miasta tablicy?

    --
    spp

  • 3. Data: 2011-09-14 15:44:18
    Od: zbyszek <z...@e...tld>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:31:38 +0200, spp napisał(a):

    > Na swojej, wynajętej od miasta tablicy?

    Nie na tablicy jakie miasto udostępnia do wieszania materiałów komitetów
    wyborczych. Chodzi o to czy na tych tablicach plakaty mogą naklejać tylko
    komitety wyborcze czy "zwykli" obywatele również?

  • 4. Data: 2011-09-14 15:52:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-14 17:44, zbyszek pisze:

    > Nie na tablicy jakie miasto udostępnia do wieszania materiałów komitetów
    > wyborczych. Chodzi o to czy na tych tablicach plakaty mogą naklejać tylko
    > komitety wyborcze czy "zwykli" obywatele również?

    Szczerze mówić nie wiem.
    Wykup od miasta powierzchnię i powieś swoją reklamę. Jeżeli na tablicy
    ktoś już powiesił swoje ogłoszenie to raczej nie możesz go zaklejać

    --
    spp