  • 1. Data: 2010-05-31 13:11:21
    Temat: Jakie odsetki za zwłokę w wypłaceniu odszkodowania?
    Od: KK <n...@i...com>

    Rozwiązałem umowę dzierżawy z miastem. W umowie byla mowa o
    odszkodowania za naklady jakie ponioslem na terenie nieruchomosci.
    Dzisiaj konczy się wypowiedzenie i zgodnie z umowa powinni zwrocic mi
    naklady. Niestety miasto nie posiada takiej kwoty wiec od dnia
    dzisiejszego licza sie odsetki, tylko jakie ?

  • 2. Data: 2010-05-31 13:14:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 May 2010 15:11:21 +0200, KK napisał(a):

    > Niestety
    > miasto nie posiada takiej kwoty wiec od dnia dzisiejszego licza sie
    > odsetki, tylko jakie ?

    Ustawowe.
    Myślisz, że miasto naprawdę nie posiada takiej kwoty? Co to były za
    ulepszenia? Odkryłeś pola roponośne? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-05-31 13:24:59
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-05-31 15:14, Olgierd pisze:

    > Ustawowe.
    > Myślisz, że miasto naprawdę nie posiada takiej kwoty? Co to były za
    > ulepszenia? Odkryłeś pola roponośne? ;-)

    ponad 300tys zl
    Ustawowe czyli jakie ? Bo tyle to wiem. W skali roku czy dziennie?

  • 4. Data: 2010-05-31 13:29:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KK pisze:

    > W skali roku czy dziennie?

    To jest jak pytanie:

    - tego jest 5%
    - ale w kilogramie, czy w tonie?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-05-31 13:33:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 May 2010 15:24:59 +0200, KK napisał(a):

    > ponad 300tys zl
    > Ustawowe czyli jakie ? Bo tyle to wiem. W skali roku czy dziennie?

    Roczne, ale policzysz je za każdy dzień (tj. do dnia zapłaty).

  • 6. Data: 2010-05-31 13:36:28
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-05-31 15:33, Olgierd pisze:

    > Roczne, ale policzysz je za każdy dzień (tj. do dnia zapłaty).

    ale ile %? :)

  • 7. Data: 2010-05-31 13:40:43
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@i...com> napisał w wiadomości

    > ale ile %? :)

    13% w skali roku czyli mniej więcej 0.04% dziennie.

    K.

  • 8. Data: 2010-06-01 05:50:24
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    1. Wpisz w google "kalkulator odsetek" i wybierz, jaki Ci pasuje.
    2. Odsetki możesz naliczać ustawowe.
    3. Wyrzuć świadectwo maturalne bo widać, że już nieaktualne ;-)
    Jacek

  • 9. Data: 2010-06-02 07:34:54
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > 3. Wyrzuć świadectwo maturalne bo widać, że już nieaktualne ;-)

    Nie potrafie juz sumować mas atomowych i molowych. Daje rade za to z
    różniczkami i całkami.
    Wydzierać chemie i zostawic matme ? ;)