  • 21. Data: 2010-08-02 12:50:37
    Temat: Re: Jakie dokumenty potrzebne do wystawienia faktury VAT UE
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zenek napisa?(a):

    > Wybacz nie bede mial poniewaz moimi dokumentami zajmowala sie glowna
    > ksiegowa z wieloletnim doswiadczeniem.

    Ona się zajmuje ale odpowiadasz Ty, własnym portfelem ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 22. Data: 2010-08-02 12:57:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-08-2010 14:44, zenek pisze:

    > Wybacz nie bede mial poniewaz moimi dokumentami zajmowala sie glowna
    > ksiegowa z wieloletnim doswiadczeniem.

    "Główna księgowa" to stanowisko a nie tytuł.
    Na umowę o pracę na stanowisku głównej księgowej można zatrudnić nawet
    sprzątaczkę z niepełnym podstawowym. Nie ma żadnych wymogów formalnych,
    tylko instynkt samozachowawczy pracodawcy ogranicza jego fantazję.

    Znam przedszkolankę, która została główną "z awansu społecznego" (jej
    mąż założył spółkę z o.o.) - miała personel 100 razy bardziej
    kompetentne niż ona i tylko dlatego to wszystko nie gruchnęło z dużym
    hukiem.

    Licencję miała? Czy na dziko robiła?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 23. Data: 2010-08-02 13:03:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-02 14:57, Maddy pisze:

> [...]
    > mąż założył spółkę z o.o.) - miała personel 100 razy bardziej
    > kompetentne niż ona i tylko dlatego to wszystko nie gruchnęło z dużym

    Znasz jakas firme w ktorej zatrudnia sie na dziko glowna ksiegowa ?

  • 24. Data: 2010-08-02 13:05:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zenek napisa?(a):

    > To jest tylko widzimisie szefa, to tak jakby ktos chcial potwierdzenie
    > ze ty dany towar wyslales np do firmy z kalisza.

    Art 13 Ustawy o VAT wyraźnie mówi o "wywozie towarów z terytorium
    kraju". Art 42 pkt 2 wyraźnie określa, że to podatnik musi posiadać
    dowody wywiezenia towaru z kraju. Zerknij tu: http://tnij.org/hsme

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 25. Data: 2010-08-02 13:19:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zenek wrote:

    > Wybacz nie bede mial poniewaz moimi dokumentami zajmowala sie glowna
    > ksiegowa z wieloletnim doswiadczeniem.

    Wybaczam :-) , ale to zmienia kwestii odpowiedzialności.
    Ty się rozliczysz prawidłowo z fiskusem, a księgową sobie możesz potem
    ścigać. Jak ma "wieloletnie doświadczenie", to pewnie nic jej nie zrobisz
    :-)

  • 26. Data: 2010-08-02 13:23:07
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-02 15:19, cef pisze:

> [...]
    > Ty się rozliczysz prawidłowo z fiskusem, a księgową sobie możesz potem
    > ścigać. Jak ma "wieloletnie doświadczenie", to pewnie nic jej nie

    Mialem tez 2 razy kontrole i nikt sie jakos niczego nie dopatrzyl a ty
    jak czegos nie wiesz to zapytaj kogos kto sie zna. A najlepiej na
    stronach Eu w jezyku polskim, dokladnie jest opisany proces zakupow
    wewnatrzwsponotowych.

  • 27. Data: 2010-08-02 13:29:15
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-02 15:05, januszek pisze:
> [...]
    >
    > Art 13 Ustawy o VAT wyraźnie mówi o "wywozie towarów z terytorium
    > kraju". Art 42 pkt 2 wyraźnie określa, że to podatnik musi posiadać

    Nr. kolnierzyka, swiadectwo urodzenia, swiadectwo szczepienia psa i co
    jeszcze ci debile potrzebuja ?
    Chyba tylko kopa w dupe.

  • 28. Data: 2010-08-02 13:33:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zenek wrote:

> [...]
    > jak czegos nie wiesz to zapytaj kogos kto sie zna. A najlepiej na
    > stronach Eu w jezyku polskim, dokladnie jest opisany proces zakupow

    Czyli pewnie jesteś zarejestrowanym podatnikiem do transakcji
    wewnątrzwspólnotowych,
    tylko o tym nawet nie wiesz. A pisałeś przed chwilą, że wystawiałeś faktury
    na takie dostawy
    nie będąc zarejestrowanym. Pewnie jak sie dopytasz, to się dowiesz, że Ci
    nie powiedzieli,
    ale dokumentację zgodną z art 42 też posiadasz, tylko księgowa Ci nie
    powiedziała.

  • 29. Data: 2010-08-02 14:09:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-02 15:33, cef pisze:

> [...]
    > Ci nie powiedzieli,
    > ale dokumentację zgodną z art 42 też posiadasz, tylko księgowa Ci nie

    Przeciez to jest logiczne ze jak masz NIP EU to jestes platnikiem.

    To tylko poldebilom z urzedow potrzebne sa tony makulatury.

  • 30. Data: 2010-08-02 15:15:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zenek wrote:

    > Przeciez to jest logiczne ze jak masz NIP EU to jestes platnikiem.

    Ale w ciągu Twoich wypowiedzi nie widać logiki.