  • 1. Data: 2005-10-11 12:51:20
    Temat: Jakai wyrok za grubsze kłusownictwo?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Wie ktoś może ile dostanie człowiek za grubsze kłusownictwo (tak circa about)?
    Nie został złapany na gorącym uczynku (złapano wspólników podczas podejmowania
    zwierzyny, przyznali się do wszystkiego jak na spowiedzi). Oczywiście nie
    chodziło o zające. Broni nie znaleziono, ale skonfiskowano sieci i sprzęt do
    tłuczenia ryb prądem (bo kłusował nie tylko w lesie). Poprzednio był już karany
    za przemyt (odsiedział) i nielegalne posiadanie broni (złapali z maszynką, ale
    zawiasy tylko jakieś wtedy dali). Ponadto jeszcze kiedyś znaleziono broń w
    obejściu, ale już nie można było udowodnić czyją, i tylko jakiś dozór wtedy
    był. Czy w ogóle istnieje jakaś logiczna linia obrony w takiej sytuacji? Bo
    wszystko wskazuje na to, że z kłusownictwa uczynił sobie stałe źródło dochodu.
    Oczywiście tam wszyscy kłusowali od stuleci, ale dla sądu to żadne
    tłumaczenie...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2005-10-11 13:22:18
    Temat: Re: Jakai wyrok za grubsze kłusownictwo?
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia 11 Oct 2005 14:51:20 +0200, Czapla napisał(a):

    > Wie ktoś może ile dostanie człowiek za grubsze kłusownictwo (tak circa about)?
    A to już zależy od kwoty jaką może poświęcić na adwokata. - raczej :(
    Gdyby ode mnie to zależało, dostałby zawieszenie ...
    .
    .
    .
    na 36 godzin, na lince za nogę, w odludnym miejscu, i laubzegę w rękę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 3. Data: 2005-10-11 13:28:45
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A to już zależy od kwoty jaką może poświęcić na adwokata. - raczej :(

    Żadnych szans. Tam jest bida jak diabli. Chyba, że by sprzedał broń, ale jak to
    zrobi siedząc w areszcie? :)

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2005-10-11 14:07:37
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Żadnych szans. Tam jest bida jak diabli. Chyba, że by sprzedał broń, ale >jak
    > to zrobi siedząc w areszcie? :)

    Dostanie przecież odszkodowanie za niesłuszny areszt;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-10-11 14:11:18
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dostanie przecież odszkodowanie za niesłuszny areszt;)

    Nie sądzę. Jego wcześniejsza działalność wskazuje, że były podstawy do
    tymczasowego aresztowania.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2005-10-11 17:37:47
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie sądzę. Jego wcześniejsza działalność wskazuje, że były podstawy do
    > tymczasowego aresztowania.

    Ilosc przypadkow strzelania przez klusownikow do funkcjonariuszy sluzb
    publicznych i wrecz otwarta wojna, ktora jedni z drugimi gdzieniegdzie
    tocza - to podstawowy powod, dla ktorego areszt jest dla mnie w 100%
    zasadny. A co do klusownikow... najlepiej byloby, gdyby powywieszali sie na
    wlasnych wnykach. Daliby rade wykarmic wszystkich, korzystajac z gminnych
    programow pomocowych dla rolnikow, albo ... przepraszam bardzo... wyplatajac
    koszyki. Tak wiec klusownictwo wcale nie jest koniecznoscia, tylko
    ordynarnym bandytyzmem... tym gorszym, ze zwierzeta nie maja jak sie bronic.
    Prawo w srodku lasu nie dziala...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2005-10-11 18:49:33
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    >Tak wiec klusownictwo wcale nie jest koniecznoscia, tylko ordynarnym
    >bandytyzmem... tym gorszym, ze zwierzeta nie maja jak sie >bronic.

    Przed nienormalnymi facetami którzy zabijają dla przyjemności, czyli myśliwymi
    także.

  • 8. Data: 2005-10-11 20:04:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@n...fm> niebacznie popelnil

    > Przed nienormalnymi facetami którzy zabijają dla przyjemności,
    > czyli myśliwymi także.
    Ba! Myśliwi.
    Pomyśl o tych zwyrodnialcach co to robią za pieniądze - rzeźnikach.
    A Ci popaprańcy, którzy specjalnie w tym celu zwierzęta rozmnażają,
    hodują, sprzedają - jak w obozie - rolnicy.

    YPI? Guzik wiesz o prawdziwym niemięsiarskim łowiectwie i tyle.

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2005-10-12 07:27:23
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Ilosc przypadkow strzelania przez klusownikow do funkcjonariuszy sluzb
    > publicznych

    Na terenie z którego pochodzi ten delikwent takie przypadki nigdy nie miały
    miejsca.

    > A co do klusownikow... najlepiej byloby, gdyby powywieszali sie na
    > wlasnych wnykach.

    Jak wyżej - nie stosują wnyków. Ale niestety czasami puszczają pieska do lasu.

    > Tak wiec klusownictwo wcale nie jest koniecznoscia

    Tam kłusownictwo cieszy się powszechnym poparciem miejscowych (chodzi o
    niszczenie upraw przez zwierzęta). A jak ludność coś popiera, to żadna władza
    do tego końca nie wypleni.

    Może jednak ktoś zna odpowiedź na moje pytanie? Ile grozi delikwentowi?

    Pozdrawiam

    Czapla