  • 11. Data: 2014-09-26 19:50:54
    Temat: Re: Jak ustalić właściciela gruntu?
    Od: t...@g...com

    Na swoim blogu opisałem jak ja dochodziłem tożsamości właściciela pewnej
    nieruchomości, więc opisałem całą procedurę -

    http://s-prawnie.blogspot.com/2014/09/jak-ustalic-wa
    sciciela-nieruchomosci.html

  • 12. Data: 2014-09-26 22:48:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Tyle, że ponoć biura ewidencji i katastru od niedawna odmawiają udzielania
    informacji o nr KW.

    -----

  • 13. Data: 2014-09-27 14:09:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Sep 2014, t...@g...com wrote:

    > Na swoim blogu opisałem jak ja dochodziłem tożsamości właściciela pewnej
    nieruchomości, więc opisałem całą procedurę -

    > http://s-prawnie.blogspot.com/2014/09/jak-ustalic-wa
    sciciela-nieruchomosci.html

    Wyszukiwanie po adresie lub numerze działki można przeprowadzić w całości
    elektronicznie (odpłatnie 30zł):
    http://ksiegi-wieczyste-online.pl/PoAdresie.html

    Co do zamieszania z dostępnością do indeksów:
    http://prawo.rp.pl/artykul/757645,1143060-Gorski--Ni
    e-kazda-ksiega-zawiera-dane-osobowe.html

    IMO indeksy powinny być oczywiście upublicznione, bo w tej chwili dla
    osoby której mogą się przydać (z przyczyn różnych cywilnoprawnych)
    jest to utrudnienie, a dla ewentualnych przestępców "zwiększona
    trudność" ich uzyskania nie jest przeszkodą.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2014-09-27 18:50:05
    Temat: Re: Jak ustaliae w?a?ciciela gruntu?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-09-26 22:48, ?aee?nó? 1/4 ? wrote:
    > Tyle, ?e ponoae biura ewidencji i katastru od niedawna odmawiaj? udzielania
    > informacji o nr KW.

    Sprawdzasz na geoportalu numer ewidencyjny działki i zamawiasz skrócony
    wypis z rejestru gruntów, co kosztuje o ile mnie pamięć nie myli 7.50 i
    jest dostępne od ręki.

    W tymże kwicie masz już numer KW.

    Piotrek

  • 15. Data: 2014-09-28 07:27:27
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nie wiem po jaki ch... komukolwiek moja KW, w tym pesel czy hipoteka czy nr
    rachunku kredytowego.
    To najpierw może opublikujmy listę wszelkich rachunków bankowych i sald na
    nich?
    "W interesie wierzycieli".

    -----

  • 16. Data: 2014-09-29 10:42:05
    Temat: Re: Jak ustali� w�a�ciciela gruntu?
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu niedziela, 28 września 2014 07:27:27 UTC+2 użytkownik ????? napisał:
    > Nie wiem po jaki ch... komukolwiek moja KW, w tym pesel czy hipoteka czy nr
    >
    > rachunku kredytowego.
    >
    > To najpierw mo?e opublikujmy list? wszelkich rachunk?w bankowych i sald na
    >
    > nich?
    >
    > "W interesie wierzycieli".
    >

    > -----

    I kupiłbyś np. samóchod bez danych PESEL?
    A to jest dom.

    Andrzej.

  • 17. Data: 2015-11-14 11:17:25
    Od: z...@i...pl

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2012 15:25:06 UTC+1 użytkownik Atom napisał:
    > Witam!
    >
    > Gdzie i jak można sprawdzić kto jest
    > właścicielem gruntu, na którym stoi budynek
    > w którym mieszkam?
    > Mieszkanie jest mieszkaniem spółdzielczym
    > własnościowym w budynku wybudowanym
    > na gruncie, do którego spółdzielni nie przysługuje
    > prawo wieczystego użytkowania gruntu.
    >
    > Pozdrowienia

    Właściciela znajdziesz za pomocą Ksiąg Wieczystych. Wystarczy że znasz adres
    nieruchomości albo numer geodezyjny działki.
    Pomoże Ci w tym wyszukiwarka:
    http://www.sprawdzamsiebie.strefa.pl/ksiega-wieczyst
    a.html
    Właściciel jest wpisany w części drugiej księgi wieczystej