  • Data: 2009-08-14 13:06:10
    Temat: Jak legalnie dorobić ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pracuję legalnie na etacie z wszystkimi tego następstwami.
    Jednak od czasu do czasu zdarza się fucha
    (z zupełnie innej dziedziny - fotografii).
    Jak najprościej (i najkorzystniej finansowo) mogę legalnie
    rozreklamować się i wykonywać zlecenia ?
    Dziedzina ma taką specyfikę, że przez kilka miesięcy mogę nie
    mieć żadnego zlecenia, a później w jednym miesiącu kilka zleceń.

    Chciałbym się trochę rozreklamować, móc podpisać jakąś umowę
    z klientem (tak by zabezpieczyć siebie i ale i jego) i jednocześnie
    zrobić to tak by wszystko było legalnie.

    Jaka forma działalności była by dla mnie najkorzystniejsza ?