    From: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja na drukarki a nieoryginalne tusze
    Date: Fri, 14 Dec 2007 11:48:50 +0100

    Witam!

    Ciekawi mnie, czy producent / dystrybutor drukarki rzeczywiscie moze
    odmowic uznania gwarancji tylko dlatego, ze byly w niej uzywane
    nieoryginalne tusze. Pomijam tu oczywiste przypadki zniszczenia glowic
    drukujacych przez zaschniety, niskiej jakosci tusz (oraz bezmyslnosc
    uzytkownika, wlaczajacego 20x czyszczenie na zaschnietych glowicach),
    ale zalozmy, ze uzywam tuszy bardzo wysokiej jakosci, drukarka jest
    eksploatowana prawidlowo, a tu bach - pada np. silnik albo
    elektronika. Czy producent moze odmowic serwisowania takiej drukarki,
    mimo ze uszkodzenie nie jest w zaden sposob powiazane z systemem
    podawania tuszu?

    Wiem, ze w USA jest Akt Magnuson-Moss, ktory zabrania uzalezniania
    gwarancji od stosowania wylacznie firmowych materialow
    eksploatacyjnych, chyba ze to owe materialy spowodowaly uszkodzenie.
    A jak jest u nas?

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.