    From: FIFI <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Getin Online nie chce mi oddac pieniedzy
    Date: Fri, 08 Jul 2011 18:31:20 +0200

    Dopiero co pisalem ze na Allegro chcial mnie ktos wydymac a tu juz Getin
    Online stoi w kolejce.
    MIalem tam lokate internetowa Rewolwer ktora zerwalem 01.07.2011 bo
    pilnie potrzebowalem pieniedzy. Tymczasem zwrotu piniedzy nie dostalem
    do dzisiaj. Stracilem juz z kilkadziesiat zlotych na telefon, dwa razy
    jacys ich konsultanci mowili mi ze byl jakis blad w systemie i teraz
    pieniadze wroca. Oczywiscie nie wrocily a ja nie zamierzam dzwonic poraz
    kolejny i czekac pol godziny na polaczenie z konsultantem.
    Przepadla mi fajna aukcja na allegro, a moje nerwy sa juz na granicy.
    Na prosby kontaktu telefonicznego nikt nie odpowiada, wszystkie moje
    emaile olali.
    Jak odzyskac te pieniadze? I to najlepiej z odszkodowaniem. Bo watpie ze
    oddadza mi je dobrowolnie. Isc na policje? Jak sie sklada pozew do sądu
    przeciwko takiemu gigantowi?

    Pozdr.