  • 1. Data: 2007-04-26 15:21:40
    Temat: Gdzie znajde spis konferencji i szkolen dla prawnikow
    Od: "Joa Baset" <f...@g...pl>

    Czy ktos byl na jakiejs?

  • 2. Data: 2007-04-26 15:34:19
    Temat: Portal PRAWO www.mecenas.pl
    Od: "Jan Bialy" <k...@g...pl>

    Prawo na stronie mecenas.pl ma Pan liste szkolen dla prawnikow w ramce na
    srodku. Czy o to chodzilo?
    Pozdrawiam,
    Bialy.

  • 3. Data: 2007-04-26 15:47:40
    Temat: Re: Portal PRAWO www.mecenas.pl
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Jan Bialy" <k...@g...pl> wrote in message
    > Prawo na stronie mecenas.pl ma Pan liste szkolen dla prawnikow w ramce na
> [...]

    smierdzi spamem

  • 4. Data: 2007-04-26 16:21:41
    Od: "Jan Bialy" <k...@g...pl>

    Tak, tak jestem na pensji www.mecenas.pl ;-)))
    Swoja droga juz kiedys pisalem, ze jak ktos cos zrobi uzytecznego i
    przydatnego to zawsze znajdzie sie ktos inny szukajacy drugiego dna.
    Nikt nie zmusza nikogo do wpisania adresu i klikniecia enter.
    Jeszcze bym rozumial jakby tam byly reklamy i dostawalbym prowizje za
    naganianie klientow-kupilbym sobie za to loda :-))
    Dlatego powtorze ze ta lista szkolen jest na www.mecenas.pl a tak wogole to
    uwazam ze to obecnie najlepsza strona w sieci o prawie umozliwiajaca
    znalezienie wielu cennych informacji i niech mi ktos pokaze lepsza gdzie nie
    wyskakuje masa okien reklamowych i trzeba minute klikac zeby sie uwolnic!
    Pozdrawiam,
    MEGA spamer Bialy na garnuszku mecenas.pl