  • 1. Data: 2003-07-25 19:03:03
    Temat: EFL chce zebym podpisal deklaracje majatkowa...
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Potrzebne to jest do poreczenia dla firmy syna, a chodzi o zakup maszyn...
    Juz tyle dokumentow sie zlozylo w tej sprawie a stale pojawiaja sie nowe, o
    ktorych nie bylo wczesniej mowy...
    Teraz deklaracja majatkowa, na ktorej mam zaznaczyc co posiadam, jaki
    majatek, przy samochodzie mam nawet numery rej. podac...
    A to wszystko na maszyny za 23tys, gdzie moje PITy za ostatnie 3 miesiace
    nie wykazuja dochodu nizszego niz 50tys....
    O co tu chodzi, czy to jest calkiem zgodne z prawem, po co to im i czy cos
    mi z tego tytulu grozi?
    Kaza podpisac, ze mam ich informowac o kazdym ruchu (sprzedazy, obciazeniu),
    kazdego z moich wymienionych skladnikow majatkowych bo w przeciwnym razie
    kara...

    pzdr,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-07-26 18:40:21
    Temat: Re: EFL chce zebym podpisal deklaracje majatkowa...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Oni mogą żądać, co im przyjdzie do głowy. Ty im nie musisz tego podać. Ale
    oni nie muszą dać Twojemu synowi maszyn w leasing. Wybór należy do Ciebie.
    Choć oczywiście nie świadczy to dobrze o firmie, jeśli od razu nie kładą na
    stół wykazu koniecznych dokumentów. Widocznie nie zależy im na dobrej
    opinii.

  • 3. Data: 2003-07-27 07:35:07
    Temat: Odp: EFL chce zebym podpisal deklaracje majatkowa...
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bfuoqc$1ht$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    na
    > stół wykazu koniecznych dokumentów. Widocznie nie zależy im na dobrej

    Dziekuje za odp.
    Tez mi sie wydaje ze duzego wyjscia nie ma jak sie chce ten leasing, ale
    dobrze to nie swiadczy o firmie, taka nieprzejrzystosc...

    pozdrawiam,

    Rafal