eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziecko i nikotyna... › Dziecko i nikotyna...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "S.Cone" <p...@c...znac.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dziecko i nikotyna...
    Date: Tue, 5 Aug 2008 18:16:55 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 16
    Message-ID: <g79qf1$5dc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline3232.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1217948961 5548 217.113.238.116 (5 Aug 2008 15:09:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Aug 2008 15:09:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Antivirus: avast! (VPS 080805-0, 2008-08-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547381
    [ ukryj nagłówki ]

    witam
    pozdrawiam wszystkich itd. :-)
    Mam pytanie natury prawnej - inaczej przecież bym tu nie trafił :-)
    Czy istnieje jakieś uregulowanie prawne, które zabrania łączenia wizerunku
    dziecka z papierosami, tytoniem, itd. I nie chodzi tu o reklamowanie
    papierosów, czy tytoniu...
    Dostałem od klienta bardzo durne zdjęcie, gdzie dziewczynka udaje, że pali
    fajkę (ma to chyba udawać fajkę indiańską) - zdjęcie to ma posłużyć do
    reklamy jego wyrobów (odzież). O ile oczywistym jest, że to połączenie jest
    niestosowne, głupie, niemoralne, niewłaściwe itd., to interesuje mnie, czy
    również - taka scenka - nie jest zabroniona prawnie. Co by bez zbędnego
    tłumaczenia rozwiązało moje dylematy. :-))

    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1