    Date: Thu, 28 Jul 2005 18:55:19 +0200
    From: Sqbie <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dług - jakie szanse ?

    Witam,

    Dopadła mnie dość nieciekawa sprawa. Mianowicie dałem wpędzić się w
    maliny pewnej osobie na ok 7 tys zł. Po paru miesiącach obietnic oddania
    pieniędzy, skontaktowałem się z rodziną owej osoby (moi znajomi). Skąd
    dowiedziałem się, że nie jestem pierwszą oszukaną osobą i kobieta jest
    zatrzymana w areszcie śledczym. Teraz moje pytanie, rodzina kobiety
    obiecuje mi, że zaraz po sfinalizowaniu sprzedaży swojego mieszkania
    oddają mi moje pieniądze. Czy mam czekać i jak ewentualnie można
    zabezpieczyć się przed wymiganiem się. Czy też dołączyć się do
    oskarżenia i czekać. Dodam, że z tego co wiem nic nie jest własnością
    tej kobiety, mieszkanie jest na syna, samochód na męża, cośtam na córkę
    itp. Proszę o radę i ewentualne wnioski ze swoich spraw tego typu. Czy
    są praktycznie jakiekolwiek szanse na odzyskanie tych pieniędzy?

    Pozdrawiam
    Sqbie