eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDeweloper wybudowal mieszk wieksze o 3mkw i domaga sie dodatkowej kasy... › Deweloper wybudowal mieszk wieksze o 3mkw i domaga sie dodatkowej kasy...
  • From: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Deweloper wybudowal mieszk wieksze o 3mkw i domaga sie dodatkowej kasy...
    Date: Tue, 5 Aug 2008 17:53:27 +0200

    Czesc,

    Mam taki problem - deweloper wybudowal mieszkanie wieksze o 3 mkw niz
    zakladano - domaga sie doplaty ode mnie za te 3 mkw - to jest zgodne
    niestety z umowa bo w niej jest taki zapis ze jesli mieszk jest wieksze to
    trzeba doplacac, ale:

    - deweloper spoznia sie z wydaniem mieszkania juz 8 miesiecy
    - ja po 120 dniach mam prawo rozwiazac umowe i domagac sie zwrotu calosci
    kwoty + dwukrotnosci zaliczki

    Najchetniej to rozwiazalbym umowe - ale boje sie ze deweloper nie zaplaci mi
    tych pieniedzy i bede sie bujac po sadach.

    Co mam zrobic w tej sytuacji - jak to zalatwic zeby nie placic tych
    dodatkowych pieniedzy - to wychodzi dosc duzo bo ok. 15000 PLN, ktorych nie
    mam!

    Co moge zrobic dodatkowo - np. wstrzymywac odbior mieszkania (slyszalem ze
    jak wstrzymam odbior techniczny swojego mieszkania to nie moga oddac budynku
    do eksploatacji), odebrac mieszkanie i nie placic tych dodatkowych pieniedzy
    i niech mnie sciga przez sad? A moze powiedziec ze jak bedzie sie domagac
    kasy to ja zrywam umowe? Co jeszcze moge zrobic?

    Ktos cos pomoze?

    Pozdr.P.