  • Data: 2021-10-13 16:25:52
    Temat: DG - ładowanie elektryka z domowej instalacji PV
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni,

    może ktoś się spotkał z tematem:
    1. auto elektryczne - samochód firmowy używany do celów prywatnych: 75%
    PIT oraz 50% VAT
    Czy mogę jakoś rozliczyć koszty jego ładowania z domowej ładowarki?
    2. Mam instalację PV, planuję jej rozbudowę. Są jakieś przepisy regulujące
    inwestycję w instalację PV do ładowania firmowego elektryka? - czy mogę
    zakup tej instalacji rozliczyć w kosztach JDG?
    Instalacja PV jest pod adresem siedziby JDG.
    Jeszcze do żadnych urzędów nie dzwoniłem.

    TG