  • 11. Data: 2005-03-07 10:23:45
    Temat: Re: Czyzby poczatek konca slawetnych 0-700...?
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns961094119236Cdmicfgpolboxcom@10.7.19.101...
    > To do dopełnienia analogii dodaj przy guziku
    > (w innym kolorze i kształcie od innych) domofonu na wizytowce
    > (czerwonej) informację o konieczności poniesienia opłaty.

    Na moim telefonie, ani na moim faxie tez nie ma informacji o zadnych
    oplatach 0-700 (ani na umowie ktora podpisywalem z tpsa). Dlaczego wiec
    mialyby byc umieszczone na tym domofonie, skoro w przypadku telekomunikacji
    sprawa tez jest tajna?

    Mysle ze te procesy sadowe pokazuja, ze czasy ludzkiej naiwnosci juz sie w
    tym kraju koncza. Natomiast firmy 0-700 ktore pomysla i pokombinuja, beda
    mialy teraz okazje do wyciagniecia z telekomunikacji calkiem sporych
    pieniedzy.

    A.

  • 12. Data: 2005-03-07 12:35:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Ali Gator" <a...@p...fm> popełnił 07 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d0ha48$2h4$1@opal.futuro.pl:

    > Dlaczego wiec mialyby byc umieszczone na tym domofonie,
    > skoro w przypadku telekomunikacji sprawa tez jest tajna?

    Łomatko, tepsa utajniła i swój cennik i CKUt
    i regulaminy świadczenia usług?

    Skandal! Panie, skandal.
    Tym bardziej skandal, że zrobiła to wobec tylko jednego abonenta-A.Gatora.

    No i żeby nie było: zupełnie z innej pary kaloszy jest to, że gdy
    właściciel czerwonego guzika z pogodynką sam lub przy udziale osób trzecich
    grzebie w skrzynce i podłacza zwykłae guziki pod swoją linię, albo robią to
    fascynaci wieści o niżu znad Skandynawi to Sp-nia nic nie robi by Kowalski
    odwiedzający swoją babcię z II-go za dzwonienie do niej nie płacił.
    Zupełnie z innej.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-03-07 18:27:52
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    > Łomatko, tepsa utajniła i swój cennik i CKUt
    > i regulaminy świadczenia usług?

    Okazuje sie, ze nie tylko w mojej umowie nie ma wzmianki o oplatach za
    0-700. Uzasadnienie wyroku w omawianej sprawie swiadczy, ze sa w tym kraju
    co najmniej 2 takie numery.

    Co do analogii z domofonem: nie rozumiem czemu ten guzik mialby byc akurat
    czerwony? Czy cyfry 0 i 7 w twoim telefonie tez maja czerwony kolor?

    A.

  • 14. Data: 2005-03-07 20:19:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Ali Gator napisał(a):

    > Okazuje sie, ze nie tylko w mojej umowie nie ma wzmianki o oplatach za
    > 0-700. Uzasadnienie wyroku w omawianej sprawie swiadczy, ze sa w tym kraju
    > co najmniej 2 takie numery.

    W umowach nie ma żadnej wzmianki o żadnych opłatach. Od tego jest cennik.

    Sprawa pochodzi z 1999/2000 roku... Wtedy cenniki 0700 były utajone w
    dosłownym tego słowa znaczeniu. Wyciągałem je drogą oficjalną
    kilkanaście tygodni.
    Obecnie premium rate są umieszczone w cenniku dostępnym na każde
    wezwanie abonenta (przynajmniej teoretycznie - to akurat mozna sprawdzić
    ;-), więc nie można tłumaczyć się nieznajomością opłat.

    M.

  • 15. Data: 2005-03-08 17:34:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Ali Gator" <a...@p...fm> popełnił 07 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d0i6he$fh8$1@opal.futuro.pl:

    > Okazuje sie, ze nie tylko w mojej umowie nie ma wzmianki o oplatach
    A o JAKICH opłatach są wzmianki w TWOJEJ umowie?
    Masz w umowie coś o opłatach za połączenia lokalne?
    Jakiś _specjalny_ klient jesteś...

    > Co do analogii z domofonem: nie rozumiem czemu ten guzik mialby byc
    > akurat czerwony?
    To niech będzie w żółto-czarne pasy,
    Hint: zapytaj W.Gugieła o "ergonomia AND kolory"
    "psychologia AND postrzeganie AND kolorów"
    czy podobnie.

    --
    pozdro
    poreba