  • 11. Data: 2019-01-28 18:48:07
    Temat: Re: Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Etyka+rozum. Jeśli je ktoś ma.

    Twoja etyka zezwala ci tak wykastrować cytowany tekst by zmienić
    gruntownie jego sens/wydźwięk? Jak dla mnie to gówniana etyka.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2019-01-28 19:37:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 18:48, A. Filip pisze:

    > Twoja etyka zezwala ci tak wykastrować cytowany tekst by zmienić
    > gruntownie jego sens/wydźwięk? Jak dla mnie to gówniana etyka.

    Odniósł się do konkretnego fragmentu wypowiedzi/pytania, dla którego
    poprzednia cześć wypowiedzi nie miała znaczenia (jak to zwykle u
    Zaszczanego Nocnika), matole. Idź udowadniać że jesteś debilem gdzie
    indziej. Tu już cię znają i nie potrzeba kolejnych dowodów.

    --
    Sonn