  • 1. Data: 2004-06-18 12:35:16
    Temat: Czy stolik turystyczny jest straganem w rozumieniu prawa?
    Od: "Rysiek" <r...@w...pl>

    Witam

    Oczywiscie chodzi o oplate targowa ktora jest zroznicowana

    w uchwale Rady Miasta czytam:

    1) lp. 1. Przy sprzedazy z reki, kosza, roweru, wozka recznego lub tp.:

    c) artykułow przemysłowych, stawke "24,00 zl" zastepuje sie stawka "12,00
    zl"

    2) lp. 2. Przy sprzedazy ze straganu, pojazdu konnego, pojazdu
    mechanicznego lub przyczepy

    c) artykułow przemyslowych, stawke "44,00 zł" zastepuje sie stawka "22,00
    zl".

    Nie rozumiem co to jest "lub tp."

    Czy stolik turystyczny z tworzywa sztucznego słuzacy do sprzedazy

    trzeba zakwalifikowac pod pojecie stragan?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Rysiek

  • 2. Data: 2004-06-18 15:07:47
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Rysiek wyskrobał(a):
> [...]
    > mechanicznego lub przyczepy
    >
    > c) artykułow przemyslowych, stawke "44,00 zł" zastepuje sie stawka

    Zapewne "temu podobne" czyli "inne".

    > Czy stolik turystyczny z tworzywa sztucznego słuzacy do sprzedazy
    > trzeba zakwalifikowac pod pojecie stragan?

    To już zależy od urzędników jak to zakwalifikują. Według mnie bliżej
    stolikowi do straganu niż kosza czy roweru.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-06-18 21:16:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To już zależy od urzędników jak to zakwalifikują. Według mnie bliżej
    > stolikowi do straganu niż kosza czy roweru.

    A co to jest stragan? moim zdaniem stoisko. No to stolik, to stoisko.

    Zastanawiam się tylko na ile sprawę zmieniło by zamontowanie kółek i
    ewentualnie napędu od roweru. Czy stolik stal by się rowerem?