    From: "Marcin K." <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy sąd ustala faktyczny adres stron sprawy?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 06:05:34 -0700 (PDT)

    Mam taka sytuację że ponad rok temu sprzedałem mieszkanie i umówiłem
    się z nowym nabywca że jakby jakieś przesyłki pocztowe - mimo że
    starałem się wszędzie gdzie pamiętałem zmienić adres - jeszcze do mnie
    przychodziły na stary adres to on będzie je zbierał i co jakiś czas
    wysyłał mi na nowy. Właśnie odebrałem mały pakiet i oprócz nieważnych
    "śmieci znalazło się wezwanie jakiejś firmy windykacyjnej że niby
    czegoś nie zapłaciłem prawie 10 lat temu i ze sprawę skierują do
    sądu.
    I teraz pytanie, jeśli wyślą to do sądu to zapewne z moim starym
    adresem - czy sąd to zweryfikuje? Pod nowym adresem jestem zameldowany
    ponad rok, wszystko legalnie itp. Obawiam się że jeśli sprawa się
    odbędzie zaocznie bez mojego udziału to jak sąd wyśle na mój stary
    adres postanowienie o koniecznosci zaplaty to ja nie będę nic wiedział
    nie odbiorę w terminie i nie będę mogl napisac sprzeciwu podnoszac
    zarzut przedawnienia.
    Co w tej sytuacji robic? Powiadomic firme windykacyjna o nowym
    adresie?
    Na nowego właściciela mojego starego eM - mimo ze od czasu do czasu
    sie kontaktujemy - nie moge za bardzo liczyc bo czesto wyjezdza na
    2-3 tygodnie i moze przegapic nadejscie awiza z sądu i moze mnie nie
    powiadomic w terminie.