  • 11. Data: 2003-02-11 21:55:43
    Temat: Re: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Alek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    jeśli można. Może nie tak do końca, prawo ale aparat przymusu nie postępuje
    zgodnie z literą prawa. Na to możnaby mnożyć przykłady. Ludzie boją się boją
    się póść na policję. To tak krótko a propos.

    freni

  • 12. Data: 2003-02-11 22:46:55
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Galileon <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > - zgłoszenie na Policję ( odpada gdyż nic by to nie dało a miałbym potem
    > znacznie większe problemy )
    > - pobicie jednego lub kilku z nich też nic nie da gdyż ich zawsze będzie
    > więcej - nie mających nic do stracenia
    > i tak zresztą ta możliwość jest bez sensu bo nie ściągnie ze mnie tego
    > ciężaru niepewności
    > - przeprowadzka (odpada w związku z brakiem możliwości)
    >
    > Oj, dużo tego się napisałem, ale naprawde nie mam już do kogo się zwrócić z
    > tym problemem
    > a czekanie nie jest wyjściem z tej sytuacji, która jest dla mnie b.

    serdecznie Ci współczuję. Nie mam na razie żadnego pomysłu. Wszystkie co mi
    do głowy przychodzą są do kitu.
    Pozdrawiam
    freni

  • 13. Data: 2003-02-11 23:30:40
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b2b69u$b51$...@n...onet.pl...
    > wiadomości

    > no i co ? a policjant to nie taki sam człowiek ja ty i ja ? czy
    > policjantka ...popatrz jak przestępcy się boją wymiaru sprawiedliwości co

    to może powinni zacząć?
    Jak dla mnie system powinien się zmienić, jakoś nie wierzę w resocjalizację.
    Złapią pierwszy raz: ukarać "normalnie" według panującego obecnie prawa.
    Złodziejowi uciać łapę, jak kiedyś w Szwecji się działo, i zabrać prawo do
    wszelkich zasiłków.
    Złapią drugi raz... czerwona kartka, bo już widać, że nie zrozumiał.
    Wtedy może zaczeli by się BAĆ.
    Albo przynajmniej tak jak jest w Stanach, że kary się sumują, a nie że
    dostaje tylko najwyższą.

    > niektórzy to ich pożywka chleb powszedni a ,ze jest i żyje taka policjanta
    > między nami tak samo jak my więc powiedziała jak to jest "samo życie"
    > gdzieś tam w świecie niby policje mają sprawniejszą i też to nie przeraża
    > przestępców...

    Przechodzenie nad tym do porządku dziennego, bo takie jest "życie", jest
    chyba największą zbrodnią jaką można popełnić :P

    > uważam ,że powiedziała to co myślała a decyzja należała do Ciebie co
    > zrobiłeś? przestraszyłeś się?
    >
    > Sandra

    Dało mi to do myślenia czy warto ryzykować. Ta policjantka mówiła też, że
    prawo jest chore i że ona nic na to poradzić nie może...

    Alek

  • 14. Data: 2003-02-11 23:30:55
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No nieeee! Nigdy bym niespodziewał się takiej postawy po Sandrze.
    > Jeżeli u Ciebie można spotkać takie myślenie to przestaje się dziwić, że
    > maltretowane kobiety nie znajdują zrozumienia u policjantów.
    > Rozgrzeszjcie policje z takiego myślenia to zapewne niedługo pspolita
    > przestępczość zaleje nas niczym bibilijny potop.
    > Ehhh ręce i wszystkie członki opadają jak widzę takie podejście.
    >
    > Stan_Z

    Postawa postawą... ale jakby mi nie złamał nosa, to by nie było podstawy
    prawnej do ścigania go z urzędu, bo za lekkie obrażenia! Mógłbym sam co
    najwyżej wynająć adwokata!
    Moim zdaniem samo to zachęca by bić umiejętnie, czyli tak żeby bolało, a
    żeby "klienta" nie uszkodzić!
    Dwa: obdukcja, bez której nie mogłem tego zgłosić, kosztowała mnie 50 zł.
    Mnie akurat stać, ale nie wszystkich stać.
    I to jest pośrednio podstawa prawna o którą pytał pan Marcin Surowiec.
    Chyba, że człowiek (?), który podchodzi i bez przyczyny zaczyna bić kogoś,
    to nie jest przestępca.

    Jak kolesia zatrzymają, to z miejsca ma na pewno obrońcę z urzędu. Czemu ja
    jako obywatel tego pięknego kraju nie mam zapewnionego prawnika??? Stąd
    wniosek, że państwo bardziej dba o przestępcę niż o normalnych obywateli
    wygląda na całkiem sensowny.

    Jakie znaczenie ma fakt, że miałem w tym czasie okulary? Bo
    policji to jakoś nie zrobiło różnicy, tyle, że jest zniszczone mienie.

    Alek

  • 15. Data: 2003-02-12 06:18:02
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    to jest wykonanie a nie prawo

  • 16. Data: 2003-02-12 06:58:27
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

> [...]

    Ale prawo jest takie, że pozwala na takie wykonanie.

  • 17. Data: 2003-02-12 07:03:35
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 18. Data: 2003-02-12 07:31:09
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Jest jedna mała luka. Są schrony, w których ktoś mógłby przetrwać, więc
    przestępczość może nie zniknąć.

    I tak na marginesie. Jakie warunki panują w więzieniach i czy nie uważacie,
    że to jest zbytni luksus?

  • 19. Data: 2003-02-12 08:41:53
    Temat: Odp: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2c14i$ivj$...@n...onet.pl...
    > Dało mi to do myślenia czy warto ryzykować. Ta policjantka mówiła też, że
    > prawo jest chore i że ona nic na to poradzić nie może...

    bo jest chore

    Sandra

  • 20. Data: 2003-02-12 08:52:30
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)