    From: MrK <S...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mozna w jakis sposob "przejac" po kims mieszkanie?
    Date: Wed, 3 Apr 2002 00:36:58 +0000 (UTC)

    Witam

    Sprawa jest dla mnie bardzo wazna, a ze jestem laikiem w tych sprawach
    pisze tutaj. Jak kazdy normalny czlowiek chcialbym juz miec wlasne
    mieszkanie, ale wszyscy wiedzą, ze nie jest tak, jak chcialby kazdy
    normalny czlowiek. A wiec sprawa wygląda tak:
    Jest sobie czlowiek, ktory ma zwykle mieszkanie, nie własnościowe. Stac
    go bylo i wykupil drugie na własność, wlascicielem tego drugiego jest
    jego dziewczyna i obydwoje sie tam przeprowadzają. Zostaje wiec po nim
    mieszkanie, ktore musialby zdac do urzędu. Czy jest jakaś szansa na to,
    zeby takie mieszkanie po nim przejąć? Np. zanim on się wyprowadzi
    zamelduje mnie u siebie i "niby" będziemy tam mieszkali razem. Czy po
    upływie jakiegos czasu, gdyby on chciał się z tego mieszkania
    wymeldować to mieszkanie mogłoby przejść na mnie? Bo nie wiem czy cała
    gra jest warta świeczki. Co mówią na ten temat przepisy i czy w ogóle
    jest to możliwe? Zaznaczam, ze nie jesteśmy w żadnym stopniu
    spokrewnieni. Chce oczywiscie isc i wypytac w zarządzie budynkow, ale
    chcialbym coś niecoś wiedzieć, zeby mnie nie spławili na dzien dobry.
    Jesli coś takiego w ogole jest mozliwe, proszę o udzielenie informacji
    co i jak załatwiać zeby sie udalo.

    MrK
    ICQ: #101636197 GG: #544722
    Admin of ViperNet Network (http://www.vipernet.prv.pl)