  • 1. Data: 2019-05-26 17:27:20
    Temat: Czy dyskusja to tym kogo faworyzują różnice we frekwencji stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy dyskusja to tym kogo faworyzują regionalne różnice we frekwencji
    wyborczej stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej? :-)

    https://wiadomosci.wp.pl/wybory-do-europarlamentu-20
    19-frekwencja-na-godzine-12-rekord-to-malo-powiedzia
    ne-6385152029055105a

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-05-26 17:34:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 17:27, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/wybory-do-europarlamentu-20
    19-frekwencja-na-godzine-12-rekord-to-malo-powiedzia

    A kogo faworyzuje?

    Bardziej bym się przyczepił że latarnik dalej działa - przynajmniej
    początek, bo nie chciało mi się całości sprawdzać.

    Shrek

  • 3. Data: 2019-05-26 17:42:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Bardziej bym się przyczepił że latarnik dalej działa - przynajmniej
    > początek, bo nie chciało mi się całości sprawdzać.

    Kogo faworyzują różnice frekwencji sensie ilości zdobytych miejsc w PE? Nikogo.
    W kwestii tego kto zdobędzie większy procent głosów w skali kraju i
    ogłosi się zwycięzcą wyborów? To dość oczywiste ale otwartym tekstem to
    po zamknięciu lokali (po 21:00).

    Do 21:00 różnice we frekwencji _mogą_ się wyrównać ale jakoś w to powątpiewam.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-05-26 17:48:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2019 o 17:42, A. Filip pisze:

> [...]
    > po zamknięciu lokali (po 21:00).
    >
    > Do 21:00 różnice we frekwencji _mogą_ się wyrównać ale jakoś w to powątpiewam.

    Ano widzisz - ci co już poszli drugi raz nie pójdą - ci co widzą wyniki
    frekwencji mogą pójść dupy jednak ruszyć, co powoduje że wynik będzie
    odwrotny do propowanego przez ciebie.

    Ogólnie cała ta cisza to bzdura.

    Shrek

  • 5. Data: 2019-05-26 19:28:35
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-26 o 17:27, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/wybory-do-europarlamentu-20
    19-frekwencja-na-godzine-12-rekord-to-malo-powiedzia

    tak

    --
    Sonn